(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşüfte// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşüfte// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özdemir Asaf'ın "ben seni var kıldım, senin yüzünden. seni, ben yok ettim, senin yüzünden." der gibiydi 'Şiir'.
Kızmış 'Şair'! En azından ben de bu duyguyu hissettirdi 'Şiir'. Öfke var satırlarda.
Susalım derken aslında kalem sertleşmiş olabildiğince. Sonra.. Bırakmış hayatın akışına demiş ki 'yazık'... Ne çok duyguyu barındırır içinde o tek yazık sözü. Bazen acıma ifadesidir. Bazen olayların normal olmayan gidişatının karşısında insan enkazı için söylenen laftır. Kimi zaman da şahsınızı anlamayan, haklı olduğunuzu bilmesine rağmen kabullenemeyen kişiye küfür gibidir, küfür niyetine edilen sözdür.
Şiirde müthiş göndermeler vardı, ironik bir dil ile verilen güçlü mesajlar...herkes payına düşeni alır mı bu şiirden bilinmez, bildiğim tek şey var ki, şiirinizin çok güzel olduğu...Sizin şiirlerinizi okur okumaz yorumlayamıyorum çoğu kez.Sanırım kaleminizin derinliğinde düşünme hissimden bu...her şiiriniz bir kaç defa okunmalı bence, hem güzelliği açısından, hem de doğru algılayabilmek açısından...Güçlü kaleminize ve şahsınıza sevgimle,saygımla...
Kırılan her aynada şimdi kanayan, biraz da yüzümüzdür. Elbette oğul olur öfke şiir şiir eserken lakin aşk, yüreğimizde öfkemizden esirgedimiz kızımızdır bizim...
Biz, biz katalım mı yarına ve dünümüze... her duvardan şavkımız tersinden okunsa bile?
Kaleme beğenim, Şair'e, selam ve saygım ile....
Aynur Baş tarafından 5/1/2012 6:31:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
İlk ve son hem de :)