Yücelir ruhlar Yeni dünyaların doruklarına Bir peygamber ocağından Yücelir Mevla’sına Ana kucağında kızıl çiçekler açarken Bayraklaşan gönüllere Açılır cennet kapıları birer birer, Şehidim şefaat yaylasının obasına Sevdikleriyle bile girer.
Yeşil kuşlar uçuşur Cennet semalarında Arşa asılı kandiller yanar Sekiz cennette nur Gülümser yüzlerinde Bayraklaşan onur kanları Al al goncalar açar Firdevs kürsülerinde.
Kainatın Efendisi Yıkamayın onları der Misk kokacak Hakkın huzurunda kanları Ölmediler, diridirler Mevla rızıklandıracak mübarek canları.
Burası mahşer; Ademden kıyamete Cem olmuş beşer, Ahu vah içinde kıvranırken insanlık Keşkelerin nedamet yangınında, Gözlerin gıptalı nazarları dikilir Kırmızı çiçekli elbiselerle geçen taburlara Kimdir bunlar, nereye bu coşkulu gidiş?
“Mevla’nın seçkin kulları Ebedi hayatın yolcuları Burası Cennet, burası Kevser, Burası Firdevs Şehitler canlarıyla kazandı Vatan sağ olsun! Derken Özlediğiniz bu nurlu yurtları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN SAĞ OLSUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN SAĞ OLSUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kainatın Efendisi Yıkamayın onları der Misk kokacak Hakkın huzurunda kanları Ölmediler, diridirler Mevla rızıklandıracak mübarek canları.
Burası mahşer; Ademden kıyamete Cem olmuş beşer, Ahu vah içinde kıvranırken insanlık Keşkelerin nedamet yangınında, Gözlerin gıptalı nazarları dikilir Kırmızı çiçekli elbiselerle geçen taburlara Kimdir bunlar, nereye bu coşkulu gidiş?
“Mevla’nın seçkin kulları Ebedi hayatın yolcuları Burası Cennet, burası Kevser, Burası Firdevs Şehitler canlarıyla kazandı Vatan sağ olsun! Derken Özlediğiniz bu nurlu yurtları.
buruktur kutlamalarımız... eziktir nidalarımız... vurulup düşerken, birer, birer canlarımız...
ama yerde kalmayacak ah ile gözyaşımız...kutlarım can...
Şehitlerimize Allah'tan rahmet,Yüce Türk Milletine başsağlığı diliyor,bu kahramanlık dolu satırları kaleme alan şairi tebrik ediyorum.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....İBRAHİM KARAÇAY
Yıkamayın onları der
Misk kokacak
Hakkın huzurunda kanları
Ölmediler, diridirler
Mevla rızıklandıracak mübarek canları.
Burası mahşer;
Ademden kıyamete
Cem olmuş beşer,
Ahu vah içinde kıvranırken insanlık
Keşkelerin nedamet yangınında,
Gözlerin gıptalı nazarları dikilir
Kırmızı çiçekli elbiselerle geçen taburlara
Kimdir bunlar, nereye bu coşkulu gidiş?
“Mevla’nın seçkin kulları
Ebedi hayatın yolcuları
Burası Cennet, burası Kevser,
Burası Firdevs
Şehitler canlarıyla kazandı
Vatan sağ olsun! Derken
Özlediğiniz bu nurlu yurtları.
buruktur kutlamalarımız...
eziktir nidalarımız...
vurulup düşerken,
birer, birer canlarımız...
ama yerde kalmayacak ah ile gözyaşımız...kutlarım can...