(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR MİLLET Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR MİLLET Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğin dert görmesin. bugünlerde Amerika ağzıyla Türkiye Irak'a girerse kardan çok zarar eder diyenler var, sanki Türkiye'yi düşünüyormuş gibi. bunların varlığıyla kahroluyorum. zarar edeceksek bile "biz varız, ölmedik daha" demenin vakti geldi de geçiyor. bir Mehmet ölür bin Mehmet dirilir bizde. ölen şehittir, kalan gazi, her ikisine de mükafat var. her gün yeni yeni şehit haberleri gelirken ve bu teskere çıkmışken meclisten Haçlı dünyasının geri adım atması bize de geri adım attırmasın dilerim. selam ile...
Önce milleti bahsettiğiniz o millet olmaktan uzaklaştırdılar, çözmeye çalıştılar ve başardılar da nitekim..Yoksa bunca azgınlık ve pervasız ihanet ne mümkün?..İnşallah ders olur yaşanan acılar ve milletçe uyanmaya vesile olur...Bu amaca hizmet eden şiiriniz için de teşekkürler, tebrikler..
Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir, Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir. Ölmezliği düşünmek boşuna bir emektir; Kahramanlık; saldırıp bir daha dönmemektir.
Sızlasa da gönüller düşenlerin yasından Koşar adım gitmeli onların arkasından. Kahramanlık; içerek acı ölüm tasından İleriye atılmak ve sonra dönmemektir.
Yırtıcılar az yaşar... Uzun sürmez doğanlık... Her ışığın ardında gizlidir bir karanlık. Adsız sansız olsa da, en büyük kahramanlık; Göz kırpmadan saldırıp bir daha dönmemektir.
Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir, Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir. Bunun için ölüme bir atılış gerekir. Atıldıktan sonra bir daha dönmemektir
selam ile...