(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalan Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalan Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba,YILDIZ hm.ef.Değerli şaire.. "..İnsandır insana zulümler eden, Haklıyı haksıza kırdırmak neden Düşünse hesap var yaşayıp giden Kötülük fidanı kökten sökülür.." ---Şiirinizin tamamı çok düşündürücü,gerçekleri,hatırlatıyor.. Şu son dörtlüğü ayrıca bir düşünmeğe çalıştım.. Sizi tanımakla mutlu oldum.Zira HM.EF. ŞAİRLERİMİZİN/ŞAİRELERİMİZİN, OZANLAR VE YAZARLARIMIZIN hergeçen gün çoğalması ümitlendiriyor ülkemiz gerçeklerinin yanında,hemen her konuda şiirlerini okudukça, dinledikçe İŞTE BUDUR! diyorum. Acizane selam,sevgi ve saygılar hm.ef.
Kaderse yaşarsın derler faniye İnanır gideriz sormayız niye Vademiz uzamaz iki saniye Sonunda toprağa bir taş dikilir
Kul kaderi ile doğarmış biz öyle inanıyoruz . kime kalmış bu dünya ?ne mutlu ardından iyilikle anılanlara.tebrik ediyorum sevgili şairem duygularına usta kalemine ssğlık başarıların daim olsun selam sevgşmle.
Sayfasından dou dolu şiirler okuduğumdostun kaleminden deyiş türü zengin anlam ve içeriği inci gibi işlenmiş bir eser okumanın hazzını yaşadım kutluyorum dostu
İnsandır insana zulümler eden, Haklıyı haksıza kırdırmak neden Düşünse hesap var yaşayıp giden Kötülük fidanı kökten sökülür
Fani dünyanın gerçeklerini konu alarak okuyucuya verilen mesajlar güzeldi. Duygular tekniğine uygun bir hece şiirinin dizelerine dökülmüş. Çok beğendim.Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.Sevgiler.
Hanımefendi hayat boyu bir şeylerin peşinden koşulur... Kimisi kasaya elmas zulalar, kimisi sobaya kömür bulamaz. Kimine anıt mezar , kimine bir taş dikilmez. ... Gidenler memnun mu o meçhul yerde Bilinmez ardından ağıt yakılır ... Eğer gerçekten ağıt yakılacak kadar, iz bırakmışsa ne mutlu gidene... Her şey boş, bir ağıtın öznesi olacak kadar dolu yaşamak hoş ! Çok güzel dizelerdi gerçekleri anımsatan, hayatı sorgulayan. Öğütleyen... Tebrik eder saygılar sunarım.
"..İnsandır insana zulümler eden,
Haklıyı haksıza kırdırmak neden
Düşünse hesap var yaşayıp giden
Kötülük fidanı kökten sökülür.."
---Şiirinizin tamamı çok düşündürücü,gerçekleri,hatırlatıyor..
Şu son dörtlüğü ayrıca bir düşünmeğe çalıştım..
Sizi tanımakla mutlu oldum.Zira HM.EF. ŞAİRLERİMİZİN/ŞAİRELERİMİZİN,
OZANLAR VE YAZARLARIMIZIN hergeçen gün çoğalması ümitlendiriyor
ülkemiz gerçeklerinin yanında,hemen her konuda şiirlerini okudukça,
dinledikçe İŞTE BUDUR! diyorum.
Acizane selam,sevgi ve saygılar hm.ef.