(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın var ömrünü yok eder, ne yaman çiledir hasret! Neyse bedende son nefes, duyguların pınarında akan hayal kırıklıkları buzlara bile üflemeye sebeptir elbet... Haklı övgülerin muhatabı bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ederim Yıldız hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Kaleminden hasrete dair ne guzel bir okudum Yildiz'im anlatim guzelligi ve huzunleriyle , hasreti pekistiren dizeleriyle. Hasretler bitmez , biri bitse biri baslar ve de bence biz hasreti seviyoruz be Yildiz'im galiba ki hic bizden gidesi de gelmiyor . Konaklamis kalmis ... Gonulden kutladim seni , kelam ve kalemini . Sevgimdesin ...
insanda hasret rüzgari esiyorsa çok derinlere dalip gider.. göz noktasi bir yerde kalir hep buram buram sanki beklenenlerin kokusu gelir..özlem duyanla...hayallerine prangalar vursalarda...yine bitmeyendir'hasret'hep öndedir..yürek sesin var olsun...
Güzel kalem bu hasreti ne güzel içten doğru anlatmışsın İnsan sevdiklerinden ayrı kaldımı hiç bir şeyin tadı tuzu kalmaz Mevlam bütün özlediklerimize kavuştursun cümlemizi amiiinnnn
Hanımefendi bu hasret sıradan bir aşk hasreti değil sanki...Çok içten bir hasret...Şiir yazmak için yazılmış bir hasret değil... Sanki askerdeki oğula, gelin gönderilmiş kıza, üniversitedeki evlada, uzak kalınmış anaya, babaya, bacıya yazılmış gibi...
Ya da 37 sene hasret çekmiş birisi olarak ben, bu içli şiirin her sözcüğünü içimde hissettim...
Çok güzeldi...Bu defterde ilk defa bir şiiri, virgülünden noktasına tam metin kopyalayıp yorumuma asacağım... Ve de izninizle ÇALACAĞIM tabii... HECENİN ECESİNİ candan kutluyor saygılar sunuyorum.
HASRET
Sevdanın tahtının sahibi gibi, Yüreğe oturur uzayan hasret. Karanlık kuyudur görünmez dibi, Ömrünü bitirir uzayan hasret.
Gök kubbe alçalır mekânın dardır, Dört yanın kıvılcım sıçratan hardır, Yastığı yar kokan beşiği vardır, Her gece yatırır uzayan hasret.
Kurdeladan ümitliydim. Aynı günün kurdelalılarını ilk kez okudum. Ben onları hiç okumam. Kıyasladım kendimce ve uğur böceği " AZ " dedim. Saygılarımla.
A.selam abi, Necmi'ninde selamı var, asalak kelimeler derdin biliyorsun o dolgulara çok kullanınca serbest şiirlerimde.Değerli abim yorumlarında şiiri anlaman ve tahlilin için sadece bu şiirde değil bütün şiirlerdeki yorumlarında bence pembe olmalı.Saygılarımla.
Değerli kardeşim bu mükemmel şiir için tekrar kutluyorum.Önemsediğim husus şiirdeki her bir sözcüğün kilit taşı olması,araya hiç dolgu maddesi, harç konmamış olması. Pembe için çok teşekkür eder bey efendiye de selemlarımı sunarım.
Teşekkür ederim abi, güç oldu yorumların başından beri.Hiç bir şiiri öylesine okuyup yorum yazmazsın bilirim, hep anlarsın anlatılmak istenileni. Saygılarımla.(Ablama da tabi sevgilerimi ilet)
Hasretin acısını ne kadar güzel kaleme almış sevgili şairem,yazmakla tükenmez ancak çeken bilir onun çilesini acısını .tebrik diyorum çok duygulu çok güzel yürek sesi başarıların daimi olsun sevgimle.