düş yılkıları umutlarımı yedi bitirdi, kan ter içinde kaldı hayallerim. azdan yoktan yaşadığım hayatın sitemleri; beynimde senli benli zonklarken... ben yine hiç bir şey olmamış gibi seviyorum.
dudaklarımda bitirdiğim aşkın hayatını, gönlümde yeniden, yeniden yaşatıyorum. içli konuşmalarım ağır geliyor kendime, saklanacak bir "sen" bulamıyorum. kimsenin göremediği kendimi oracıktan ben görüyorum....
buhranlar yaşanıyor hayallerimde, kalbim aklıma savaşlar açıyor... gitmeliyim diyorum uzaklara gitmeliyim, bir türlü kendimden gidemiyorum. yüzümün yazdığı kitapları okuyor tüm bakanlar, içli içli ağlıyor sevdalarım.
gözüme toz kaçtı yalanları dünyada kaldı, bak işte bende ağlıyorum... yenik düştü kalbim sevmelere, dudaklarımda sefilliğimin şarkıları... yetişkinliğimden tereddüt ettiren hallerim, senin beni ötekileştirmelerinle başladı.
bir ağaç yapraklarını döküyor dünyamda, bir kin daha öldürüyor sevmelerim. dimdik duran " elif’imi" lamelif’lerim eğiltiyor, illetli harf gibiyim kimsenin kabullenmediği, lakin yakınında anlam buluyorum senin, ama sen bunu bilemezsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saklanacak "Sen" Bulmak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saklanacak "Sen" Bulmak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.