(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kadar güzel bir özlü sözdü ki. Günlük hayatta sıradan olarak düşündüğümüz o kadar çok şey var ki, düşünen, yorumlayan bir beyinde ne büyük anlam kazanıyorlar. Eksik olmayın değerli hocam, saygılarımla...
''Dünyada her nesnenin bir iniltisi...bağlantısı vardır...biriside AŞK'tır Allah Aşk'I ile başlar Vatan...Anne..vede Sevdasıdır Maşukun......Maşukuna......Kopamaz bu mümkünü yok...içinde gizlidir...saklar yaşamı''Tebrikler üstüne sevgi saygımıda ihmal etmeden
SAIRE;Felsefe bolumunden doktarasini yapmis cçnç can AR ar'a egilip bir nefes ufleyivermis usyanina can acisini ekleyerek Can ANASINDAN Kopup can gobek bagliligindan ayrildiginda kalkmis CANdan cànànlari ayiranlari Lànetlerim demis.. eee.. bize de selàm saygi sevgi iletmek duser bilki kalem bu kalemin de yaptigi budur..
... göbeğımın kesildiği gün başladı ilk isyanım canım ilk o vakit çok yandı candan ayırıldım bu yüzdendir canın candan ayrılmasına karşı oluşum ...
Sayın maskelimelek ; bu çok tıbbi, çok felsefi, çok insani ve çok vefalı bir tesbit. Dilde adı göbek bağı kesimi ancak, bu kadar derinden incelenebileceğini hiç düşünmemiştim. Sizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Günlük hayatta sıradan olarak düşündüğümüz o kadar çok şey var ki, düşünen, yorumlayan bir beyinde ne büyük anlam kazanıyorlar.
Eksik olmayın değerli hocam, saygılarımla...