(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERT YÜKÜNÜN KERVANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERT YÜKÜNÜN KERVANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değer kardeşim hoş geldiniz, sayfa ziyaretiniz çok memnun etti, güzel yorumunuzla onurlandırdınız. Geciken cevap için affınızı diliyorum. Sonsuz saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Saygı değer üstadı sayfa ziyaretiniz çok memnun etti, güzel yorumunuzla onurlandırdınız. Geciken cevap için affınızı diliyorum. Sonsuz saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Hoş geldiniz değerli kardeşim cevabım geçiktiği için kusura bakmayın işlerin yoğunluğundan zaman zaman siteye uğramalarım gecikiyor. Kıymetli yorumunuzla değer kattiniz saygı ve selamlarımla esen kalın.
Hoş geldiniz Alaaddin bey, cevabım geçiktiği için kusura bakmayın işlerin yoğunluğundan zaman zaman siteye uğramalarım gecikiyor. Kıymetli yorumunuzla değer kattiniz saygı ve selamlarımla esen kalın.
''Yine gam yükünün kervanı geldi, çekemem bu derdi anam bölem seninle,,'' Der gibiydiniz ve biraz kırgın ve biraz öfkeli...Mısralara yansıma hoştu.. teşekkürlerimle..
Hoş geldin değerli kardeşim kıymetli yorumun için çok teşekkür ederim. Yoğun geçen bir zamandan dolayı geri dönüşüm geç oldu umarım kusura bakmazsınız ayırdığın zaman ve yorumunla onurlandırdın saygı ve selamlar.
Saygı değer üstadım kıymetli yorumunla onurlandırdın geri dönüşüm geç oldu affınıza sığınıyorum biraz işlerin yoğunluğu, zaman ayıramadım tekrar değerli üstatların yorun ve önerlilerin görmekten mutlu oldum saygı ve selamlarımı gönderiyorum şahsınızda tüm yunus diyarına.
Saygıdeğer üstadım canım kardeşim Etem bey Rabbimiz sizden razı olsun emeğine o duyarlı güzel yüreğine edip kalemine sağlık gönül pınarınızdan duygular sel olup çağlamış muhteşem anlatımıyla her dizesi anlamlı şiir tadında harika bir şiir okudum yürekten kutlarım yürek besteniz daim olsun harikasınız üstadım harika paylaşımınız için teşekkür ederim kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile
Hoş geldiniz Zehra hanım kardeşim, kıymetli zamanınızı ayırarak şiirime gösterdiğiniz alakadan dolayı sonsuz teşekkür ederim. Şahsımı onurlandırdınız. Sizin gibi şiirde engin bir bilgi ve beceriye sahip bir şiir dostunun beğenisi ziyadesi ile memnun etti saygı ve selamlarımla.
Hoş geldin İsmail bey değerli kardeşim, kıymetli zamanınızı ayırarak şiirime gösterdiğiniz alakadan dolayı sonsuz teşekkür ederim. Şahsımı onurlandırdınız. Saygı ve selamlarımla uğurladım esen kalın.
Çok güzeldi, kutluyorum
selam ile