(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLER ANKARADA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLER ANKARADA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eski ile kıyaslayınca hayat standartları oldukça yükselmiş görünüyor. Bu da beraberinde daha fazla masrafı getiriyor ve maaşlar yetmez oluyor. Daha insaflı bir anlaşma yapılmalıydı, fakat şu da var ki ne kadar alınırsa alınsın, yeter diyen olmaz. Dünya böyle geçiyor işte. Kutlarım emeğinizi, selam ile
Hoş geldiniz değerli Müjgan kardeşim, mutlu bir toplum huzurlu bir ülke için, daha adil bir gelir dağılımı için sadece işçi memmur kesimi için değil tüm yurttaşlarımızın daha refah içinde yaşayabilmeleri için yetki ve karar sahibi olanları bir seslenişti, tabiki gelişien şatrtlar içerisinde ihtiyaçlar çoğalmakta büyüyen ekononiden her fert pay almalı diye de düşünüyorum. Yorumunuzla değer kattınız saygı ve selamlar.
Hoş geldiniz değerli şaire kardeşim, daha sdil bir gelir dağılımı için sadece işçi memmur kesimi için değil tüm yurttaşlarımızın daha refah içinde yaşayabilmeleri için yetki ve karar sahibi olanları bie seslenişti, yorumunuzla değer kattınız saygı ve selamlar.
ahh ablam ahhh nerden bilsin karnı tok olan açın halınden ekmek bulassan pasta ye der çıkar şin içinden nesi var garibin daha birinci bike değil sadece dünya zenginlerinin arasına girdi valla üzülüyorum emekli maaşlarının bir kısmını bağışlasakda garib birinci bari olsa diye düşünüyorum üzüntümden geceleri uyuyamaz oldum vahh vahh ne derttir bizler anlamyız da o iyi anlar nasıl zorda kaldığını ablam emeklimisin yaşam hakkın yok eee yeter yaşamışın bunca yık ölde kurtulsun baştakiler valla kendilerinin işlerini bir gecede halladi veriyorlar emekcilerde yollarda sürünüyor kimin umrunda kim takar yalova kaymakamını değilmi ablam gel bizler öyle yapalım bir bikter bağış yapıp şu garibanı sevindirelim derim :))))) yüreğin var olsun ablam daha çokkkk ayazacak şeyler varda bende hal kalmadı sevgi ile kal :)
Hoş geldin değerli ablam yormundaki ifdlere katılmamak imkansız, biraz yardım etmemiz lazım. Zavallılar geçim sıkıntısı çekiyor bizlerin durumu nasıl olsa iyi bir asgari ücret düzeyinde emekli maaşı banızadan dökseniz yeter. Tabi özel şoförlerinizi yazlıklarınızı yardımçılarınızıda saymazsak..::)) Sayfamda yorumunu görmekten onur duydum. İnşallah bir gün emekçilrin yüzü de güler biz görmezsekte inşallah çocuklarımız görür diyicem ama...saygı ve selamlar esen kal.
Hoş geldin değerli abim kıymatli hemşerim mutlu oldum kıymetli yorumunu görmekten. İnşallah güzel günler gelecek yarınlarımız olan gençlerimiz için olur saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Tabii kişi başına düşüen milli gelir dolar bazında arttıysa cüzadanlara niye yansmıyor veya yansıtmıyor vicdanlar sorusu akla geliyor... Şiir güzeldi kutlarım..
Hoş geldin Cemalttin kardeşim zaman zaman tabiki eleştirilerimizi uyarılarımızı yapacağız. Lakin son sözü yine güçler dengesi söylüyor. Üç milyona yaklaşan memur var ancak örgütlü olarak tepki gösteren ne yazık ki yüzde onu bile değil. Böyle bir tepkisiz kesim için tabiki yine son sözü bürokrasi verecektir. Yıllarca umut verildi toplu sözleşme yapılacak diye yapılan ne yazık ki bir aldatmaca oldu, inşallah ilerisi için bir ders olur saygı ve selamlar.
Hoş geldiniz değerli Deniz hanım kardeşim kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Tabiki takdir etiklerimizin yanında biraz da eleştiri yapmamız lazım. Üreten ve her geçen gün büyüyen bir ekonomiden çalışan, emekli, izsiz her kesim pay almalı eleştirilerin amacı daha huzurlu mutlu bir gelecek çabası, saygı ve selamlar esen kal.
Hoş geldin değerli Murat kardeşim kıymetli yorum için çok teşekkür ederim. İfade ettiğiniz gibi kıymet verene ne yazık ki sahip olmadık, toplumu bir birine kışkırtmak kötü yapılan bu buna üzülüyorum, memura diyorlar asgari ücretli var onlara sıra gelince işsizler var diyorlar sanki çalışana emekliye haraç dağıtılıyor. Güzel günlerin yaşanması dileği ile saygı ve selamlar.
Hoş geldiniz saygı değerli üstadım kıymetli yorumunuz için çok teşekkür, emekçinin halini emekçi anlar mukabilinden bir kesimin tepkisini ifade etmeye çalıştım. değer kattınız saygı ve selamlarımı sunuyorum. Esen kalın.
Dünya böyle geçiyor işte.
Kutlarım emeğinizi, selam ile