Küstürdün gönlümü bahara yaza Bir daha çiçekler açar mı bilmem Çevirdin dünyamı karanlıklara Bir daha güneşim doğar mı bilmem?
Sinemde durulmaz yürek sızımsın, Gözlerimde yaşsın dinmez acımsın, Serimden gitmeyen kara yazımsın, Bir daha bu kalbim sever mi bilmem?
Kalmadı hevesim beni ağlattın, Kalbimi hüzünle dertle donattın, Yeşeren bahardım hazana kattın, Bir daha baharım gelir mi bilmem?
Kırıldı kollarım koptu yerinden, Öyle bir duygu ki doğar derinden, Kesildi dermanım senin yüzünden, Mevla’m çaresini verir mi bilmem?
Emine’yim böyle çeker giderim, Acılar içinde biter giderim, Gün gelir hiç olur yiter giderim Bu bitiş geriye döner mi bilmem Bir daha bu yüzüm güler mi bilmem...
EMINE USTA
(Şiirime ses olan sevgili gamseline çok tesekkur ediyorum)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜSTÜRDÜN GÖNLÜMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜSTÜRDÜN GÖNLÜMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayfanın düzeni insanın başını döndürecek mahiyette.şiiriyle, yorumuyla, resmi ve fon müziğiyle doyumsuz bir esere imza atmışsınız..tebrik ve saygılarımla sevgili hemşehrim..sağlıcakla kalınız..