Ne vakit Gök Suya düşse Yüzeyinden suretin değer Yüzümün kesitine
İki dünya arasına Sıkışır yüreğim Hangisine varsam Değişmez Hep sen olursun Kâinatın iki ucu
İç cebimde sakladığım Birkaç kırlangıç uçururum Bakışlarının değdiği yerlere Kimse bilmez Sen görmezsin
Oysa Gözlerin sevdanın dişil güneşidir kuytularımda Doğunca iklim karanlığıma Kovar yanımdan Korkak bildiğim her şeyi Tutunurum sıcaklığına ellerinin/ Ellerin Mor karanfilim İncitmem/kokusunu
Sonra zamansız ayrılır Gök/sudan Düşer yaramın kabuğu ansız Ardından Yeniden Kanar Ayak izinden sorgulu İnce sızım Ve Bana kalan Feryadım da isyandır Yalnızca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gök/su.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gök/su.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirleriniz benim için çok değerli inanın daha öncede bahsetmiştim..az bir sözcükle dünyayı sığdırmaktır mısralara marifet olan..ve de duyguya hakim olmak..bunlar sizin kaleminizde var...seviyorum kaleminizi..ama bu aralar rahatsızım ve gözlerimi fazla yormamam gerekiyor olsada ara ara okuyorum..ve çok mutlu oluyorum..
kaleminiz herdaim daim olsun..sevgi ve saygılarımla kaleminizi kutluyorum..
şiir yazıp çıkan ama cidden şiir yazan insanların sayfasına baktığımda gördüğüm tenhalık beni hem üzüyor hem sinirlendiriyor. ille de yorum arkadaşlığı mı olmalı? en son biz size gelmiştik, sıra sizde gibi bir mesaj mı taşıyor bu durum.
ben de her zaman yazmıyorum o ayrı da bak şimdi bazı şiirlere (mesela benimki))) şaka tabi:)))
bırak şiiri ilkokul öğrencilerinin yazdığı kalitede ne çok şey ne yorumnlar alıyor. ben de çetiner hocama benzedim sanırım. üzüm üzüme baka baka diycem de değil insan kızıyor yahu!
sudan ayrılamaz ki...
Ayrılamaz.
Onlar,
gündüz gün ışığında,
gece ay ışığında
birbirlerinin suretini çizer dururlar,
zamanın aynasına.
Kelimelerin gizinde,
şiirin isyan dediği
ince bir sızının
kabulüydü ki
şiirdi, sözün özü...
Tebrik ve saygım ile, Şair'ine...