Yer altı kılcallarına, altın vuruş enjektesi, serin sırrı bu ki; saat ölü.. ! Duaya açılır kutsal yürek işçisinin elleri sözün gümüşlüğünde, sükûta boğulur harfleri Nisyanı tespih etmiş yan durur kıyamda toprak kokan ellerinde Yahuda’nın imamesi. Bir bismillah çek hele; öyle an, an geçmişimi.
Bu metih sanrıların doğurduğu hezeyana iltica etmeden dur, solumdan türaba kesik kulağına munis fısıltılar değerken kıyımdan, köşemden tazecik iniltilerdir; bu duyumsadığın yahut burnunda tüten özlemimdir, hatırsız kahve susuşların değil ya
Şu ardından sobelenmiş kentlerin kanı hâlâ fokurduyor, lavları üstünde haliçten sızan yalnızlığın kardeş koylarına hüsrana galebe çalan öksüz kahkahalarda arşa değecek birazdan, o kandil ki sönecek. Miyadı dolan her met-âya, adını verirken kâinat.
Erguvan bakışların, ebemkuşağına öykünür. Lal kesilen dil benim, zatının ne suçu var. Fersiz peteklerinde kalakalsın cüda mahkûmiyet mesnetsiz ihbarlarda eğreti aşklarının hazzı ağzı tat görmesin şu çile ömrünün, dünyası düğmesi ilik evinden kaçsın, ah ki ah! Yakası tekilliğinde can verir inşallah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayli ağır tanımlama ve betimlemelerle kaleme alınmış,duygu yüklenmiş mısralar. Bir özlem dolmuş gönlün inceden sitem dolu hezeyanları var. Bu şiir dili ve yazılışı ile oturup açıklama yapılmaya değer bir eser. Kutlarım kalemi.
mesnetsiz ihbarlarda eğreti aşklarının hazzı ağzı tat görmesin şu çile ömrünün, dünyası düğmesi ilik evinden kaçsın, ah ki ah! Yakası tekilliğinde can verir inşallah.
Kaleminiz var olsun Neşe Hanım. Şiirinizi beğeniyle okudum.Sevgiler.
Ben bu şiiri yorumladım sanırım ama içimden geldi; küçük bir not şair'e... Siz, benim, birlikte yazdığımız platformlarda kalemini her gün biraz daha ileri taşıyan özgün kalmayı başarıp, kendini şair sanan nice ukala kalem hala yerinde sayıyorken, hepsini sollayıp geçen ama yine de mütevazı kalan bir isimsiniz...
İki kere yorum, yasak değildir umarım :) Sevgim ve saygımla kalem dostuma. Ki kalem, gönüle denktir, benim şiir dilimde...
Erguvan bakışların, ebemkuşağına öykünür. Lal kesilen dil benim, zatının ne suçu var. Fersiz peteklerinde kalakalsın cüda mahkûmiyet mesnetsiz ihbarlarda eğreti aşklarının hazzı ağzı tat görmesin şu çile ömrünün, dünyası düğmesi ilik evinden kaçsın, ah ki ah! Yakası tekilliğinde can verir inşallah.
ılık bir ürperti esiyor nedense çöküşün yanlızla gömülsün diye ilk anda vurur geçmeden zaman...vakti bile kalmaz düşüncedeki zamanın...kutlar sevgiler sunarım...
Sembolizme nerde başvururum ben, diye sordum şimdi kendime. Överken, anlatamam endişesinde; ve döverken öldüremem de sakat bırakırım, korkusunda :) Aynı tepeden mi bakmış düne şair bilmem ki.... Bu şiir süründürür adamı. Öyle narin, öyle derindi lisanı... Neşe Cömert şiirlerinde hep var bu özellik. Beğeniyle takip ediyorum.
Bir özlem dolmuş gönlün inceden sitem dolu hezeyanları var.
Bu şiir dili ve yazılışı ile oturup açıklama yapılmaya değer bir eser.
Kutlarım kalemi.