(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neler Götürür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neler Götürür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en iyisi kimseye güvenmemek hayata gardını alıp yaşamak buda okadar yoruyor ki insanı malesef...((( yazan kalem hisseden yürek hiç susmasın dileklerimle kutluyorum. saygılarımla
....güvenme demek işin en kolayı ...kendine güveneceksin derler..peki kendine güvendiğin o kuvvet nereye kadar seni taşıyabiliyor....hayat bir pamuk ipliğine bağlı..kukladan öteye değil yaşantımız...ipler yaradanın elinde ..sadece serbest bırakmış işte ....dolanması da bizim elimizde...inançlarımızın doğrultusunda..inanmak..neye nasıl ne şekilde..kaçımızın iradesi mükemmelliyetçi..insanız..beşeriz ve şaşarız..doğruyu bulmak..zaman alsada..yinede acılarıylada olsa geleceğe ışık bu götürüler..yinede acaba diyorum..hele birde işin içinde aşk varsa..senden çok şeyler de götürse aşk çok güzel bir duygu..gerçekten yaşayan yürek için söylüyorum..saçının bir kılına bile zarar gelmesini istemezsin..eğer beddua ediyorsan sen zaten hiç sevmemişsin demektir..
kısa kesiyorum..söz..aşk denen duyguya bir daha dil uzatmıyacağım..çünkü ateşten gömlek... kapalı gözlerimle yazdım:))