Hastalıklı bir aşksın sen, hastalığa tutkun mavi ölüler gibi yaşıyorsun Bir yanın mutluluk kanseri bir yanın tedavi süreci Seni öpmeye kalksam uçuk-kaçık dudakların, dudakların asi nil kuytusu Serin Ki ben Tırnak dipleri gibi kararan gecenin, sessiz akvaryum balığıyım Oyuncak değirmen durunca karbondioksitle yüzüne sessizce susan Krem renkli bavulların bir fermuar karesinde Belki de eriyen kemiklerin ilik çığlığı felsefesinde tedavi aşamalarını öldürdün sen Tutkularının sıçrama ihtimalleri üzerinde çırılçıplak gözyaşısın Ki bu sevişme arzusu kıyılardan uzaklaşan yakamozlara ait değil Gel git kılıcını umutlara saplayan hastalığının yankısı Dilim ise felçli kısmi bir şiir sadece Kıkırdağı penise benzemeyen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kemonun terapisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kemonun terapisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
git uçurumdan sark, daha iyi...
"Sırf sizi yazmak için terkeder onlar, " diyen kimdi sahi....
Ne teşhis, ne tadavi...
Sadece kutladım valla :)
Özgün betimlemeleri ve imgelemi ile güzeldi.
Tebriklerim ve saygım ile....