Bir düş kurdum içinde sen olmayan Bir gül gördüm dikensiz hiç solmayan sende bir yürek gördüm aşka doymayan Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Var mı aşk acısı çektigi halde yanmayan Sevdiginden ayrılınca kendini salmayan Issız çölde gezip sevdigini bulmayan Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Çıkgel artık yüregimdeki kor ateş sönmeden Son bir kez göreyim, sarıl bana ölmeden Nasıl razı olacaksın canını vermeye görmeden Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Fazla acı çekme bırak, fayda yok benden sana Yanmışım yanacagım kadar, bu bile haktır bana Deme sakın herşeye ragmen ben aşıgım ona Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN YOKSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN YOKSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek kaleminden Şiirler.ilhan kılınc 6 Nisan -*Yanmışım yanacagım kadar, bu bile haktır bana*-* 12:50 05.04.2012 no:475 Bir düş kurdum içinde sen olmayan Bir gül gördüm dikensiz hiç solmayan Sende bir yürek gördüm aşka doymayan Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Var mı aşk acısı çektigi halde yanmayan Sevdiginden ayrılınca kendini salmayan Issız çölde gezip sevdigini bulmayan ...Devamını Gör
http://www.facebook.com/pages/Y%C3%BCrek-kaleminden-%C5%9Eiirlerilhan-k%C4%B1l%C4%B1nc/291429974246904 verdiğim linkte şiiriniz ilhan kılınç adıyla yayınlanmış haberiniz olsun
Uyarınız için çok teşekkür ederim Malesef emek hırsızları bunu her zaman yapıyorlar şiirleri kopyalayıp kendi şiirleri gibi yayınlıyorlar duyarlılıgınız için çok teşekkür ederim
o kadar güzel siirler yazmisinki arkadasim inanki zevkle okuyorum her bir kelimesini cok sevindim siirlerini paylastin icin tsklerrr dahada devamini bekliyorum sabirsizlikla her siirin birbirinden mükemel yürekten geliyor her bir harfi kal saglicakla grs üzre baska güzel siirlerde sevgi ve saygiyla
Teşekkür ederim arkadaşım tabiki başkalarınıda yayınlayacagım bugünkü yazdıgım şiiri okudun mu bilmiyorum farklı bir şiir yazdım saygılarımla tez zamanda görüşürüz inş. saygılarımla...
o seref bana aitki siirlerini okuma firsati verdin bana arkadasim insallah daha cok siirini okuyacagim bende özledim sizi hemde cok insallah yakinda özlem biter sevgi ve duayla
Teşekkür ederim arkadaşım sayfamı ziyaretin bana gurur verdi senin sayende şiirlerimi paylaşma kararı aldım benim şiirlerimi nmasıl yazdıgımı biliyorsun tabiki başka şiirlerde olacak paylaşılmayı bekleyen çok şiir var başka şiirlerde buluşmak dilegiyle özledik seni saygılarımla...
Bir düş kurdum içinde sen olmayan Bir gül gördüm dikensiz hiç solmayan sende bir yürek gördüm aşka doymayan Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Var mı aşk acısı çektigi halde yanmayan Sevdiginden ayrılınca kendini salmayan Issız çölde gezip sevdigini bulmayan Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Çıkgel artık yüregimdeki kor ateş sönmeden Son bir kez göreyim, sarıl bana ölmeden Nasıl razı olacaksın canını vermeye görmeden Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Fazla acı çekme bırak, fayda yok benden sana Yanmışım yanacagım kadar, bu bile haktır bana Deme sakın herşeye ragmen ben aşıgım ona Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
tümüyle harika bir şiir. gönülden tebrik ederim...
6 Nisan
-*Yanmışım yanacagım kadar, bu bile haktır bana*-*
12:50 05.04.2012 no:475
Bir düş kurdum içinde sen olmayan
Bir gül gördüm dikensiz hiç solmayan
Sende bir yürek gördüm aşka doymayan
Gideceksen keşke sevmeseydin beni sevdigim...
Var mı aşk acısı çektigi halde yanmayan
Sevdiginden ayrılınca kendini salmayan
Issız çölde gezip sevdigini bulmayan
...Devamını Gör
http://www.facebook.com/pages/Y%C3%BCrek-kaleminden-%C5%9Eiirlerilhan-k%C4%B1l%C4%B1nc/291429974246904
verdiğim linkte şiiriniz ilhan kılınç adıyla yayınlanmış haberiniz olsun