Nasıl mutlu olayım içim içimi yerken Yüreğinde başka aşk sakladığın yalan mı Dudağının ucuyla sevdiğim canım derken Üzerime başka gül kokladığın yalan mı?
Gel gitlerin sevdamı yavaş yavaş tüketti Yerli yersiz gidişin şu canıma tak etti Sana ömrünü veren bunları mı haketti Günahını benimle akladığın yalan mı?
Gelen ebedi kalmaz gidişi olur elbet Kime içimi döksem duyduğum tek şey ’sabret’ Gün gelecek ahvalin ele olacak ibret Kurnazlıkla ağzımı yokladığın yalan mı?
Sussan konuşur dedim ağzını mühürledin Boyun büksem sözüne yakıp yıkıp gürledin Hata kusur aradın sözünü zifirledin Vebalini üstüme yüklediğin yalan mı?
Kapattım gözlerimi aşk körlüktür diyerek Sevdiğini incitmek nankörlüktür diyerek. Karşılığında ’Hayat bonkörlüktür’ diyerek Olmayanı olana eklediğin yalan mı?
Artık sineye çekip kapında duramam ki Geleceğe yönelik bir hayal kuramam ki İçimdeki nefreti zorla durduramam ki Kabullenip susmamı beklediğin yalan mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
? Yalan mı ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
? Yalan mı ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; İnşallah yalan değildir... ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik… Şiirsiz sevgi olmaz… ...........................................Selam ve saygılarla..
İnşallah yalan değildir...
ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik…
Şiirsiz sevgi olmaz…
...........................................Selam ve saygılarla..