EL-FETTAH kapı açan, darlıktan kurtarıcı Müşkülleri yok eder, karanlık bir bir söner Keder endişe kalmaz yaraları sarıcı Kullar dua edince işler sefaya döner.
ÂLİM her şeyi bilir, onun ilmi ezeli Karanlıkta karınca yürürse haberi var, Kimde ilim var ise, onlar sezer güzeli Âlimlerin dareynde saygınlık değeri var.
KÂBID sıkar daraltır, azaba duçar eder Dalalete düşenler eza cefa içinde, İradesiz kulları dermansız naçar eder Azrail’e zor verir canı dünya göçünde.
BÂSIT bolluk verici hem açar genişletir Dilediği kullara herkes gıptayla hayran, Kime yordam bahşeder, kim aklını işletir Sünnetullah yolunda dünyası olur seyran.
HÂFİD alçaltan demek, dereceler düşürür Kuran’ın çizgisinden başka yola saparsa, Derekeye düştükçe insanlığı da çürür Şirkin içinde batar başkasına taparsa.
RAFİ yükselten demek, hoş kulları kaldırır Kadir kıymet içinde dünyada değer verir, Naim Cennetlerinde nurlarına daldırır Hem zebercet köşklerde Huri, Gılman gönderir.
23.03.2012 H.İbrahim SAKARYA
Dareyn: iki dünya (Dünya ve Ahret) Gılman: Cennet hizmetlisi gençler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESMAÜ'L-HÜSNA (4) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESMAÜ'L-HÜSNA (4) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esmai Hüsna'yı çapraz kafiye ile yazmak her yiğidin harcı değildir üstadım. Nedide dizelerin değerli kalemini tebrik ediyor, saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Çok güzel olmuş değerli yüreğinizi kutlarım Saygılar.