(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Dudaklarıma Tutunuyor// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Dudaklarıma Tutunuyor// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Can dudaklarıma tutunuyor düşlerimde" Kalpte iman, dilde ikrar ise aşk ilk tutunacağı dil değil midir canın....
Bahar geldi şair. Yakındır, salkım söğütlerin aşka yazması, yaz sıcaklarından. Şiir mi dilimiz? O halde mesafeler bir yürek atımı ötemiz ki sılası yok hasrete düşen kelimelerin. Ne demeli şimdi? Hep şiirle....
Yüreğine sağlık usta. Söyleşim şiir ile... Saygım ve selamım daima Şair'ine. Beğenim ve tebriklerimle....
onun yokluğunu her zaman rüyalar kapatmaya çalışıyor ama bu insana daha fazla acı veriyor ...
''Zor mu geldi kalbinde bana sevgi saklamak Yakıp gittiğin yeri dönüp bir kez yoklamak Değil sabaha kadar seni öpüp koklamak Seni sarmam imkansız rüyalarım olmasa ''
*Gün Öfke kanatıyor Uzun yol çizgilerine sıkışan hasretinden Uyuşuk gecelerime*
ne güzel yazıp, öyle güzel anlatıyorsunuz ki incitmeden vazoyla buluşturur gibi bir gülü yahut lunaparkta kaybolmuş küçük bir kız çocuğunu babasıyla buluşturmak gibi asil..
her zaman uğrayamasamda zira çoğu kez online olmadan okuyorum şiirlerinizi severek ve beğenerek..
Kalpte iman, dilde ikrar ise aşk
ilk tutunacağı dil değil midir canın....
Bahar geldi şair.
Yakındır, salkım söğütlerin aşka yazması, yaz sıcaklarından.
Şiir mi dilimiz?
O halde mesafeler bir yürek atımı ötemiz ki
sılası yok hasrete düşen kelimelerin.
Ne demeli şimdi?
Hep şiirle....
Yüreğine sağlık usta.
Söyleşim şiir ile...
Saygım ve selamım daima Şair'ine.
Beğenim ve tebriklerimle....