(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm yorum ekleyen arkadaşlara sonsuz teşekkürler, ceynan, dellsedat, lacvertiğnedenlik, gülenaz, sonsuz teşekkürler sevgili; --olgun ekinci; hüzün deryası hayatımızın her anında var sizin deryalarınızdan akan hüzünlerde çok anlamlı, ---teyyar mutlu; bende sizi tüm denizler adına selamlıyorum, ---gecenin rengi hüzünler hafif geçmiyorki arkadaşım sevgiyle kal teşekkürler... ve Korkmaz bıçkın eger birgün istediğim/ istediğin o akıcı tarzda yazılarım tamamlanırsa ilk duyanlardan olmanı isterim, senin şiir yüregin kadar güzel şiirler yazamam ama yazılarda yogunlaşmayı bende çok istiyorum, güzel şiirlerinizi okumaktan çok mutluyum... DENİZ DOLU SEVDANIZLA SEVGİYLE KALIN.
Sanki bir roman sayfasının en etkili bölümü kopyalanmış,buraya eklenmiş..o kadar etkileyiciydi...Ki ben bir roman,o olmasada hikaye tarzı bir kitap kesinlikle bekliyorum...
Hmmm...İnsanda kalıcı etki bırakan bir şiir.Ama şuraya katılmıyorum:yaşamayı, coşkuyu, hüznü saklamak gerek...Gidemediğin gelmese bile saklamamak gerekir bence.Açık olmak gerekir.Hüzünler biraz daha hafif geçiştirilir o zaman.Teşekkürler bu güzel paylaşım için M.J.Watson :)
Gecenin Rengi tarafından 10/17/2007 10:35:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne diyebilirim ki...böyle harika söz denizine. İncelekle işlenmiş bir şiir işçiliği. Kalbiniz bir deniz..belli içeriği.. Yüreğinizdeki coşkuya katılıyorum. Ve sizi tüm Denizlerin anısı adına selamlıyorum.
büyüdükçe çok büyüdüğünü sandı, hep düştü duygu bazen aklın önüne geçti, karanlıkta gömüldü ama boşver gidemediğin gelmiyorsa, yaşamayı, coşkuyu, hüznü saklamak gerek kavgaları farklı olanların devrimdedir aşkları, kavgasız olmazdı, devrim kavga demekti gönül koydum denize, koştum, büyüdüm, düştüm, tekrar kalk sabahlara, tutun gölgelerine, ve söyle artık, yürüdüm, yürüyorum, tekrar büyüyorum
büyüdükçe çok büyüdüğünü sandı, hep düştü duygu bazen aklın önüne geçti, karanlıkta gömüldü ama boşver gidemediğin gelmiyorsa, yaşamayı, coşkuyu, hüznü saklamak gerek kavgaları farklı olanların devrimdedir aşkları, kavgasız olmazdı, devrim kavga demekti gönül koydum denize, koştum, büyüdüm, düştüm, tekrar kalk sabahlara, tutun gölgelerine, ve söyle artık, yürüdüm, yürüyorum, tekrar büyüyorum
Harika bir Şiir okudum kaleminizden kutlarım..Saygılarımla..tam puan
ve söyle artık,
yürüdüm, yürüyorum, tekrar büyüyorum
kutlarım. güzel dizeler