(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ AKLIMDAN ÇIKMIYORSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ AKLIMDAN ÇIKMIYORSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk bakışta aşk şiiri,sevda şiiri,sevgiliye duyulan özlem şiiri gibi gözükse de hepsinin ötesinde derin manalı bir şiir. İlahi aşkla yazılmış,yaratana şükür şiiri olarak görüp okudum.Yanılmadım inşallah. Şiir konusunda usta kardeşimin kaleminden de böyle HECELER,yüreğinden böyle MANALAR dökülür ancak diyerek ayakta alkışladım. Ellerine yüreğine sağlık kardeşim. SAYGILARIMLA.
"Âsûdenin canı sensin, Damarında kanı sensin, Özlediği yanı sensin, Hiç aklımdan çıkmıyorsun."
Hatırımızdan çıkarılmaması mutlak olan değerleri;zaten "bizde" olan güzellikleri ,bize kendini anlatan "yüce"yi her şeyde,her yerde ve her zaman görmek yaşamak,en sade şekliyle iliklerimize kadar hissedebilmekti benim için şiiriniz...Bende aksetmesi nasıl oldu diye düşünüyorum da,tereddüt ediyorum yazmaya....
Sen bendesin ben sendenim Namın olmuş bu nazenim Yok başka hiç söz edenim Bir gün gelir kavuşuruz
Söyletmezsen söyleyemem İstemezsen öğrenemem Güldürmezsen gülemem Bir gün gelir kavuşuruz
Gülnur ister sır takınsın Uzak değil çok yakınsın Ayrılmayız can sakınsın Bir gün gelir kavuşuruz .............................
Şeker şerbet balım sensin, Kahvedeki falım sensin, Başımdaki şalım sensin, Hiç aklımdan çıkmıyorsun Büyük keyifle okudum üstadım. Sizin gibi kalemimden dökülcek mi kelimelerde benim.. Kutlarım.. Gercekten yürekkten kutlarım..
İsim sensin cisim sensin, Tuvaldeki resim sensin, Sol yanımda kısım sensin, Hiç aklımdan çıkmıyorsun. Her satırı aşk,her satırı güzel sevgiyi ifadeydi,çok güzeldi şiiriniz,kutlarım sizi.
.................. Aklım sensin fikrim sensin, Şükrüm sensin zikrim sensin, Dört mevsimde iklim sensin, Hiç aklımdan çıkmıyorsun.
İsim sensin cisim sensin, Tuvaldeki resim sensin, Sol yanımda kısım sensin, Hiç aklımdan çıkmıyorsun.
Âsûdenin canı sensin, Damarında kanı sensin, Özlediği yanı sensin, Hiç aklımdan çıkmıyorsun. . Ağzına, yüreğine sağlık. Aklından çıkmaması, yüreğinde kalması daha güzel. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar, saygılar…
ne diyebilirim ki
umarım hak ediyodur ve biliyodur kıymetini
kutluyorum canı gönülden.