(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYEBİLSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYEBİLSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı bir rüzgârla koptum savruldum Gitme gel sevdiğim dur diyebilsen Sevda ateşiyle yandım kavruldum Açtım yüreğimi gir diyebilsen
Adını anarken titrer dudağım Izdırâp yüklüdür dalım budağım Çileyi yudumlar sevda sadağım Bu ayrılık artık zor diyebilsen
Gönlümü gönlüne eyledim turâp Geceler uykusuz gündüzüm harâp Sevda dedikleri kutlu bir serap Canımın cananı sar diyebilsen
Bir hayale düçâr olur beklerim İçimde hancısın her an yoklarım Boşa mı gidecek bu emeklerim Bağrına basarak yâr diyebilsen
Yıkma bu dünyamı derde batmasın Ümit bağlarıma hazân çatmasın Felek yolumuzda yolu tutmasın Yeniden tutuştu kor diyebilsen
Âsûde gönlüme kurdum saltanat Yokluğunda matem tutar kol kanat Kendini sevdirmek en büyük sanat Gölgem etrafında sur diyebilsen . Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Gönlümü gönlüne eyledim turâp Geceler uykusuz gündüzüm harâp Sevda dedikleri kutlu bir serap Canımın cananı sar diyebilsen
Âsûde gönlüme kurdum saltanat Yokluğunda matem tutar kol kanat Kendini sevdirmek en büyük sanat Gölgem etrafında sur diyebilsen
Fatma Pınarbaşı
Sevgili Fatma Hanım ,
Öncelikle böyle veciz ve müstesna bir şiirin seçici kurul tarafından günün şiiri olarak seçilmesinden ve bu şiiride Sizin yürek duygularınızdan ve kaleminizden bizlere kadar intikal etmesinden dolayı Sizi , en kalbi sevgilerimle kutlar, bu denli çalışmalarınızda başarılar dilerim. Her ne kadar yıllar boyu çekilmiş zorluklar, değer bilmemezlikler olsa da , Sizin usunuzda ve yüreğinizde hala böyük ve bitmez tükenmez bir sevdanın ve kadirşinaslığın olması , ahdevefalığın yıkılmaz bir abidesi gibi...
Sayın Pınarbaşı, Teşekkür ve tebrik ederim. Güzel şiir.. ....... Bir satırla ilgili görüşümü diyebilsem. " Felek yolumuzda yolu tutmasın " Böyle güzel bir şiirde, bu satır hoş durmuyor. Daha estetik olmalı. Gereksiz tekrar var bence... yolumuzda yolu tutmasın.. Sırıtıyor gibi bıu satır. Benim samimi düşüncem bu. Tekrar kutluyorum. Selamlar Gözünüze acı yaş değmesin..
Şiirinizi zevkle okudum ki heceyi çok çok severim... Kızmayın bana ama bu yeşil renk biraz gözümü rahatsız etti... Sevgiler ve güne gelişinize tebrikler...
Bir diyebilsek gönlümüzden geçen herşeyi.Ama zor işte.Zor nedense.Belki korktuğumuzdan susmalarımız.Ya söylediklerimizden sonra tamamen kaybedersek sevdiğimizi diye... Günün şiiri için kutlarım.Her dem şiirle kalın.
Türkü tadında dizelerdi,dilerim muhatabı işte yürek gir der şairem, paylaşımını ve yüregini kutlarım... Yüreğinize, kaleminize sağlık. Saygı ve selamlarımla.
Halk şiirinin bütün unsurlarını mükemmel uygulamışsımız.Cemal Safinin modern halk şiiri tarzını ve ahengini yansıtıyor şiirini ama en çok dikkate değer olan tıpkı adınız gibi şiirin okuyana bir dinginlik,huzur ve rahatlık vermesi.Her ne kadar hüznü yansıtsa da son dörtlük bunu yansıtmış.Tebrikler.
Fazla lafa da gerek yok, şiir kendisini anlatıyor.
Tebrikler üstadım.