ürkek düşüncelerim kaçarken benden, düşünüşlerin boyun büktürdü düşünüşlerime, elinin tersiyle ittirdiğin hayallerime, şiirlerim sahip çıktı, yalnızlık mevsimlerinde...
2)................
oyun bozan seslenişlerimden bıktım, senliyken susan, sensizken haykıran... çırılçıplak kalmış gençliğime adanan küfürler, bir sözü daha kurban ederler adak taşlarıma... duraksayan gülümsemelerim, sözlerimden açıklama beklerler; sen karşısında...
kararlar karşısında diz büken gururum, durağan sular gibi kirlenmeye başladı, ben çaldı sevdan benden, kaç mevsim hayallerim yeşermeye muhtaç, kalp ayinler başlatmışken yıllarca, dilini küfürlerle pisletti aşk...
3)....................
amatör gezginlerden, baraka evlerden bıktım, yüreğinde ustalaşmak istiyorum. senin sevdalarında maden arayayım, gözlerinde elmasların rezervlerini varmış. olsun kömüre de razıyım... çalışırım gözlerinden yüreğime sızan ışıklarınla....
dur. hayallerimin denizinde yüzen gemilerin var, ala bora olmasın bakışlarınla... sızıp kaldığım hayatta, hayallerimdi ayık kaldığım tek durak. yüreğime hasret damlar bak sağanak sağanak...
gel. dudaklarım tek celsede kapatsın yalvarışlarını, merhamet dergahında bir rekat namaz kıl, fakirin pazar çantasında aldığı ürün ol, su ol, ekmek ol, ateş ol, toprak ol, hava ol... yeter ki muhtaç olayım sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O Günler Gelecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O Günler Gelecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.