yalnızlık taşıyan bir hamalım, acı bana ey gönül tanem... yüküm ağır, yüküm yetim, seni bulmuşum tek durak... gözlerim efsununu bozmuş, dolar, taşar aşar yanaklarımı, gamzelerinde birikir sevdalarım...
terk edilmiş kalpler, yaşayan yok bu aşklarda... ihtişamlı ayrılıklara meyilli sözler, sevgiyi, saygıyı incitir olmuş. dalga dalga perdelerini kaldırır göz bebeklerim, isyana fırça atarken söz öbeklerim, duraksar boğazıma gitmelerin... sigara dumanlarına birikir özlemlerim, sonra çekerim içime öksürürüm hastalar gibi, yine gelir gözümden sen...
kusurama bakma üç noktalarım çoktur benim, ben daha sevdalarımı tamamlayamadım. herkes erdi muradına ben çıkamadım kerevetine, daha yasaklı odalarda uyumaktayım, daha gelmedi uyanmamı bekleyen dilber, ah sabır taşı ah ah yine ah... kim çeker bunca acıyı, kim dayanır söyle kim... kalbim bile çat çat kırıldı.
gökten bir ihanet düştü hepsi bana, ey yardımcı olacak dev nerdesin, hangi ülke de barınır peri kızı... halep ordaysa arşın burada, yine sevsin beni... isteyeyim seni ayrılıklardan, kırk gün kırk gece düğün yapalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsteyeyim Seni Ayrılıklardan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsteyeyim Seni Ayrılıklardan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.