Hiç biri batmamıştı ayağıma Oysa Ne kadar çok çakıl taşı varmış toprağımda Şaşırdım!
Gece/sen/ben Ve Düş…
Birkaç yakamoz göz kırpıp Bekleme boşuna Gelmez dediler Olmayan sahiline
Ardından Gözlerine Bana ait dizeler sakladığını fısıldadı Ürkek bir serçe Biliyorum Dize bahane Aslında Üşütülmüş tenini ısıtacaktı Koynumun sıcaklığında O Yarım ağızlı serçe
Almadım İçime Küsüp Sana lanet yağdırarak gitti Tekrar Geldiği iklime
Yüzümü döndüm Yeniden Kentinin saçaklarına Kaç zaman olmuş karşılamayalı Güneşi falezlerinde/ Kanamasa hala Tenimde tenin Belki Unuturdum Onun Karanlığı öpüşünü de
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş ve sonbahar// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş ve sonbahar// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Rındamın"dedi bir yerlerde yine şair. Besmelesiz başlamış olmalıyım ben şiir yazmaya, kaçırdım yine; hay aksi...
Dayan yüreğim, dediğim zamanlarda farkediyorum şu çakıl taşlarını ben. Bu şiiri de çok sevdim, çünkü rüzgara salıverilen o nefes içimde tuttuğum güzleri resmetti şimdi okurken.
Tebriklerim içten. Emeğinize, yüreğinize sağlık Şair. Teşekkürüm ve saygım ile...
Aynur Baş tarafından 3/14/2012 12:25:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dut ağaçları hep kirletirken ayak uçlarımızı kirlenmemiş gibi yapıyoruz bir zaman ve sonra arasına sıkışmış çakıl taşlarını fark ediyoruz şairim ama edene kadarda kendimizden çok şeyde kaybediyoruz...
Teşekkür ederim şiir yoldaşlığına değerliydi yorumun sevgili dost
Batı modern şiirinin tanımında şiire kelime katarak değil kelime atarak yazılan az sözcükle çok şey anlatıla bilen yazımlar olması gerektiği öneriliyor
Bende bu önermeyi mutlak kabul ederek yazmaya çalışıyorum...
Teşekkür ederim yorumunuza değer kattınız şiire...
şiirle kalın üstadım,
sevgilerr...