Keşke yapabilsem
Şimdi yatsam, gozlerimi kapatsam, cok cok uzaklara dalsam..
Mesela guzel bir bahcede olsam.. masal gibi bir bahcede.. Etrafımda renkli cicekler acsa, kokularını sacsa.. kelebekler ucuşsa, saclarıma, ellerime agıclardan dusen yapraklar yapışsa.. Etrafımda hic kimse olmasın, sadece kusların sesi ve nehirin akıs nefesi eşlik etse duydugum her sese.. Ayaklarım cıplak olsa, yemyesil cim halısına dokunsam ona her adımımla, orda hep huzur, hep sessizlik, havada sevgi hep dolaşsa.. Kendimden oyle bir gecsem ki etrafımda ki hersey hissedebilsem.. her canlıyı selamlayıp gulucuk sacabilsem.. Keske benim kucuk gizli cennetimde sonsuza kadar kalabilsem.. Keşke yapabilsem... |
Oldu da ne oldu ?
Günle gelen her umutllar beni bulmasa benim olsa bile tüm umutlar benimdir diyorum .. Kendimi seviyorum sevdiğim kadar kimseyi sevmiyorum . Sevdim yeterince ama sevilmedim , değer verdim değersiz kaldım?
artık bende takmıyorum hiç kimseyi ..
İlk bahar yaz, sonbahar kış benim için fark etmez, benim için artık herşeyin tersi ben bundan böyle delidolu bir insanım.. Yazda sıcak bir türk kahvesi,kışta bozdan çıkan bir cola tanesi içerim ...
Çiceklerim de artık farklı acıyor sizin çicekleriniz ilk baharda açarken benim çiceklerim sonbaharda açıyor ilk baharda solup gidiyor ,herkesin ters artık hayatım herkesin alayına ... ...
Kim ne yapıyorsa umrumda değil,ben artık bir yol çizdim kendime ve o yoldan yürüyorum yürümeye devam edeceğim kimene , sakın arkamda gelmesin kimseler istemiyorum eksik kalsın .
Hayat dediğiniz şey size bırakıyorum oda benden sizlere armağanım olsun ?
Kimse kullandığım yolu kullanmasın o yolu sadece ben kendime çizdim hemde kırmızı karanfillerle, güllerle kırmızı halı serdim önüme, kimsenin olmadığı bir yol sadece ben ve yüreğim varız bu yolda yüreğimi de içimde sakladım..
Sevgilimde yok dostumda,zaten olsun istemedim ki kimse gelip benim sevgilim olmasın ben kendi sevgilimi buldum bi kere? kimse o karanfillerden yaptığım kırmızı halımı kirletmesin kirli aşklarıyla sahte dostluklarıyla? hem sectiğim yolun kenarında yılın dört mevsimi açılan papatyalar nergizler berfinler hepsi benim sevgilim ? dostum da oldu bu yolda bütün mavi gökyüzü benim dostumdur artık...
Dilediğim herşey var bu yolda
hayalist olmasam
SALİH DURMUŞ
05/04/2010
Hayalperst olmsak keşke...
Kutluyorum...