//Sözünden çıkacağım Bir kereye mahsus olmak üzere. Affet beni anne, inan mecburdum buna, Şimdi canın isterse dinle Çünkü... Ben konuşacağım Ya da nasıl istersen... Sen bilirsin işte//
Diyorum ki.. Umutlar büyütürken geleceğe Nabız atışından ibaret olmasın hayatın adı, Ve ne dersin, yeniden merhaba desem mi Ziyadesiyle üzdüğüm ömrüme?
Belki de ilk kez Farazi düşlerimde kaybolmadan... Mesela... Mesela ölmek anne ölmek Nasıl olur? Ölümü özlemeden kirpiğinde sallanmak Ve tekrar can bulabilmek çakır gözlerinde.
Diyorum ki anne... İçimdeki çocuğu güldürmek kadar Zor olsa da gözyaşımı zapt etmek Elma şekeriyle avutabilir miyim gözlerimi Harelerime gülüşlerim takılırken.
Sahi anne... Şöyle bir gardımı alsam da omzuma Her sokak başında tüneyen intizarda Binlerce intihar söylemini ağlatsam Tek tek boğazlarını sıkarken parmaklarımla.
Bu kez seyre dalmasam tribünden Her an… Vakit usul usul daralırken İzin vermek istemem Hayatımın avuçlarımdan süzülmesine.
Bir şey söyle anne? Hala mı küçüğüm gözünde Fakat ben... Tahmininden, çok daha fazlasını büyüdüm anne Hem de… Ölüme hazırlanırken Yaşamayı sevecek kadar çok... Çok daha fazlasını büyüdüm anne.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_BÜYÜDÜM ANNE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_BÜYÜDÜM ANNE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kez seyre dalmasam tribünden Her an… Vakit usul usul daralırken İzin vermesem Hayatımın... Avuçlarımdan süzülmesine. Bir şey söyle anne? Hala mı küçüğüm gözünde Fakat ben... Tahmininden, çok daha fazlasını büyüdüm anne Hem de… Ölüme hazırlanırken Yaşamayı sevecek kadar çok... Çok daha fazlasını büyüdüm anne.
Final muhteşemdi...Yaşamayı sevecek kadar ölüme hazırlanmak... Yaşam ve ölüm arasında zikzaklar çizerken, yaptığım kağıttan gemilerimin batışını izlemek .. Nefes almamın dahi angarya olduğu zamankar... Ama ölümün çare olduğunu düşündüğüm zamanlardı yanıldığım anlar.. Hep bittiğini sandığım anda tüm görkemiyle merhaba dedi hayat... Ve kendime sarılıp teselli ederek kendimi, uyutttum kollarımda yitirdiğim ümitlerimi... Kota koydum gerçekleşmeyecek hayallerime ... Ve şunu ilke edindim ki: Ne Kalana ''GİT'' Derim, Ne Gidene ''KAL''... Kalacak Olan ''YERİNİ'', Gidecek Olan ''YOLUNU'' Belirlemiştir Zaten..!!! Ve kalan sağlar bizimdir canım arkadaşım onlar da gitmek istediklerinde yolları açık olsun "der kutlarım kalemini...Sevgiyle kal öptüm dost yüreğinden...
Hattate Sevo tarafından 3/8/2012 7:16:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kurgu mükemmel, anlatım enfesti. Anne-babaların gözünde evlatlar hiç büyümezler. Hayata küsmek bizlerin harcı olamaz. Zira insan kendi kaderini yaratıyor. Allahtan gelen hayır ve şer de buna eklenince kaderimiz ortaya çıkıyor. Keşke sözcüğü bile kullanılsa tevhid inancını temelinden sarsar diyen Allah dostları var. Kulluk bilincinde olanlar asla hayata küsmezler ve feleğe kızmazlar. İsyanınızı yüksek sesle haykırınca içimde hissettiklerimi affınıza sığınarak yazdım. Bağışlayın efendim. Selam ve dua ile,
Bir şey söyle anne? Hala mı küçüğüm gözünde Fakat ben... Tahmininden, çok daha fazlasını büyüdüm anne Hem de… Ölüme hazırlanırken Yaşamayı sevecek kadar çok... Çok daha fazlasını büyüdüm anne.
Allah gecinden versin canım yüreğime ince sızılar düşürdünn :((günün kutlu ömrün sağlıklı mutlu uzun olsun ,candan tebrik ediyorum harika duygu seli dizeler hüzünlerin güzelide oluyor işte böylee :(( tebrik ediyor başarılarının devamını kalben diliyorum sevgimle.
Bir şey söyle anne? Hala mı küçüğüm gözünde Fakat ben... Tahmininden, çok daha fazlasını büyüdüm anne Hem de… Ölüme hazırlanırken Yaşamayı sevecek kadar çok... Çok daha fazlasını büyüdüm anne.
Necla Abla, tek kelimeyle "harikasın" Bittim bu şiire...
Yaşamın, yaşamdaki olumlu, olumsuz her şeyin farkında olan bir ruh haliyle anne ile sohbet eder gibi bir ruh yansıması vardı şiirde, okumak tan haz duyduğum ve denlerken de aynı hüznü yaşadığım bir şiirdi, çok beğendim... Saygıyla kutluyorum... Selam ile esenlikler dilerim...
Bir anne için evladı hiç büyümezki :( Ölümün eşiğinden bakıldığı anda bile hala güzel olan birşeyler vardır şu hayatta yeniden tebessüm etmek, küsmemek gerekir... Yüreğinize sağlık güzel bir şiir okudum ama teknik bir sorundan dolayı dinleyemiyorum. Saygılarımla...
Bir şey söyle anne? Hala mı küçüğüm gözünde Fakat ben... Tahmininden, çok daha fazlasını büyüdüm anne Hem de… Ölüme hazırlanırken Yaşamayı sevecek kadar çok... Çok daha fazlasını büyüdüm anne.
gönlün olgunlaşması harika...gerçekler daha güzel görülür dost harika bir şiir dost kutlar sevgiler sunarım...
Bir şey söyle anne? Hala mı küçüğüm gözünde Fakat ben... Tahmininden, çok daha fazlasını büyüdüm anne Hem de… Ölüme hazırlanırken Yaşamayı sevecek kadar çok... Çok daha fazlasını büyüdüm anne
Diyorum ki.. Umutlar büyütürken geleceğe Nabız atışından ibaret olmasın hayatın adı, Ve ne dersin, yeniden merhaba desem mi Ziyadesiyle üzdüğüm ömrüme?
evet merhaba de hiç geç kalmadan hemen bugün.. ne çok üzüntü giriyor yaşantımıza aslında en önemlisi sağlık sağlık ve huzur..ne çok şey anlattı dizeler.. ben merhaba diyorum güne bu şiirinle.. kutlarım değerli kalemi saygı ve sevgilerimle..
Canım arkadaşım güzel gönlüne güzel gönlüne sağlık tekrar tekrar okudum, gece bende annem diye birşeyler karalamıştım, sadece karalama, sabah bu güzellikle karşılaşınca nutkum tutuldu, günaydın sürprizin harika her zamanki gibi sağol, sevgilerimi bırakıyorum esenlikler.
//Sözünden çıkacağım Bir kereye mahsus olmak üzere Affet beni anne, inan mecburdum buna, Şimdi canın isterse dinle Çünkü... Ben konuşacağım Ya da nasıl istersen... Sen bilirsin işte
tadında yine sevgimle kutladım can..........................................................................................
Ziyadesiyle üzdüğüm ömrüme..Ne kadar derin ne kadar anlamlı bu sözcükler. Taaaa yüreğimin içİne orta yerine işledi.. Bu aralar hüzün dokuyordum, tam bam telinden gelip vurdu şiirin Öyle çabuk gelişiyor ki olaylar. Bazen'' keşke büyümeseydim hayata'' diyesim geliyor benim de..Rahmetli anamı rüyamda görürüm çok sıkıldığım gecelerde ben.Analar bilse evlatlarının derdini .Çaresizliğini görse, hiç düşünmeden yüreğini çıkarıp verir.Evladının tahtını yapabiliyorsun ama bahtını yapamıyorsun işte..Elden ne gelir der gibi''.Anne sil gözyaşlarımı durdur yüreğimin yangınını ''demek geldi içimden okuyunca sözcükleri.Çok güzeldi şairem bu şiir de.Yüreğinize sağlık. Sevgilerimle ..
Annenin şefkatli kollarında olmanın verdiği huzurla yürek çağlamış. Her çocuk büyüyor, annelerimizin yanında çocuk oluyoruz yine. ne güzel anlatmışsın canım. Yüreğine sağlık. Sevgilerimle...
Yaşamayı sevecek kadar çok...
Çok daha fazlasını büyüdüm anne.
Söylenmesi gerekenler söylenmiş zaten. yüreğinize sağlık efendim.