(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KERRAT CETVELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KERRAT CETVELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üç kere dört (4+4+4) bir düzine etmez Düzene(?!) bir köle eder, Gerici, bağnaz, ilkeller Karanlığın gücü ışığı boğmaya yetmez!
.....29 yıllık öğretmenlik yaşamımda öğrencilerime hep 2x2 'nin her zaman 4 etmediğini de anlatmaya çalıştım. Sizin de bu çok anlamlı dizelerde belirttiğiniz gibi yaşamı KERRATI ile matematiğin KERRATI BİR OLMUYOR. .....Bazen dört olan bazen de böylesi toplumsal bir dert oluveriyor. .....Ama başaramayacaklar. Aydınlığı karanlık etme çabaları boşa gidecek. İnanmış aydın yürekler bu oyunu bozacaktır. Hani derler ya; " BOZDUĞUN KANTAR GÜN GELİR SENİ DE TARTAR." Bu bozdukları kantar onları da tartacak. ....Emeğinize, yüreğinize ve kaleminize sağlık yazın dostum. .....Sağlıkla, mutlulukla ve de AYDINLIKLA kalın. .....Saygılarımla.
Günden güne bir karanlığa sürükleniyoruz, zaten bir kesim bu karanlığı benisemiş ve güneşi gölgeliyorlar ama, güçleri nereye kadar yeter oda muamma, kısa ve özdü çok anlamlıydı sayfalarca şeyi anlattı, usta kaleminiz daim ve dik olsun hocam...
isterse bir 3kere 4 daha koysunlar....
az ve özdü....tebrikler...