(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOR AŞKIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOR AŞKIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkına hükümlü tutkun bu sanık Seline tutuldu uyur uyanık Anaforlu yılan sel boz bulanık Beni yaştan(?) boğan boğa zor aşkım...
Bilmem ecel kapımı ne gün çalar Bu aşk beni dilim dilim parçalar Bakiyim diyenler avucun yalar Sen’le beni bir me/zara kor aşkım...
.......SANIRIM AŞKIN TADI DA ZORLUĞUNDAN KAYNAKLIDIR ÜSTADIM EĞER KOLAY OLSAYDI BU KADAR ÖZVERİYE DEĞER MİYDİ? ......HİSSEDEN YÜREĞİNİZE VE YAZAN KALEMİNİZE SAĞLIK. ......İÇTENLİKLE KUTLUYOR VE SAYGILARIMI SUNUYORUM. .....SAĞLIK V MUTLULUKLA KALIN.
Bilmem ecel kapımı ne gün çalar Bu aşk beni dilim dilim parçalar Bakiyim diyenler avucun yalar Sen’le beni bir me/zara kor aşkım... Yüreğine sağlık dost şair.
İki bölümlük, hüzünlü, hüzünlü olduğu kadar mesaj yüklü, bir usta elinde kuyumcu hüneriyle işlenmiş nadide eserinizi göz adeta kırpmadan okudum.Bana göre bayağı uzun sayılabilecek bir zamandan beri sizleri aramızda görememenin burukluğu vardı içimde. aramıza tekrar hoş geldiniz Üstad. Saygılarımla...
Saygı ve sevgimlesiniz.