insan yüzünde tek sözüm kalmadı benim, hayal kırıklıklarım çok battı içime, sahte kalplerde yaşamışım hayatı, nemli gözlerimle aradım umudu hep... küçük bir ışıltı,küçük ışık görmekti niyetim. dudaklarımdan sarkan cümleler çoktan öldü... kalk yerinden, anlat aşka susamışlığımı... anlat hadi sana kanmışlığımı,
tekrar tekrar ölmek sorun değil, omuzlara yük olmaktan da korkuyorum, bir rıhtımda ölüp loş ışıkları seyretmekte var ama, doğanın vicdanı el vermez kokarım... çoktan öldüm ben, bakmayın şiirlerimin konuştuğuna. dilenmem kimseden kafiye... redif çalmam, işte gururla bakarlar tabutuma...
aşk almaz kalpler, tenlerde hüküm sürer oldu, geçici hevesime kanar oldu dünya... ben sahte aşklara boyun bükmem vallah, istifamı veriyorum, infazımı istiyorum... kahpece yaşamaktansa mert ölmek düşer bana, belki gelen olmaz ama, soran olmaz ama; bu ölen kim diye... siz bir ademoğlu deyin yeter,
ya öldüm ölmesine çokta hayatta kirlendim ben, yıkayın kırk sabun suyla beni... arınmam biliyorum olsun, kefenim kirlenmez en azından, göğsümde ki çarpan saat nefretle atsa da, bırak zaten çalışmıyor gözlerinde... bir kez daha seyrediyim ölmeden "insanlığı" bu son zamanları olsa gerek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arkamdan Şiirlerim Konuşur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arkamdan Şiirlerim Konuşur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oy oyy sevgili kardeşimin güzel yüreğini isyanlar işgal etmiş.Daha çook günlerin var ablacım daha çookk görecek günlerin.
Yaşadıkça, isyanlara boğuldukça, gerektiğinde gözünden akanlarla içini yıkadıkça dökülen her damlada güçlü olmak neymiş öğreneceksin...herşeyin bir sebebi var unutma...her başıma gelen kötü şeylerin bile...hak reva görmese başımıza gelmezdi... vereceği bir ders belkide ileride çok büyük bir felaketten kurtaracak işaret...görmeyi bilmeli derim.Ama herşeyden önce eskisinden daha dimdik durabilmeyi...Ki eğik olduğumuzdan gelir zaten çoğu şey bu da bir gerçek .Nice güzelliklerde daim mutlu kalman dileğimle.Sevgiyle.
ya öldüm ölmesine çokta hayatta kirlendim ben, yıkayın kırk sabun suyla beni... arınmam biliyorum olsun, kefenim kirlenmez en azından, göğsümde ki çarpan saat nefretle atsa da, bırak zaten çalışmıyor gözlerinde... bir kez daha seyrediyim ölmeden "insanlığı" bu son zamanları olsa gerek... kutlaırm emege saygı ıle
oy oyy sevgili kardeşimin güzel yüreğini isyanlar işgal etmiş.Daha çook günlerin var ablacım daha çookk görecek günlerin.
Yaşadıkça, isyanlara boğuldukça, gerektiğinde gözünden akanlarla içini yıkadıkça dökülen her damlada güçlü olmak neymiş öğreneceksin...herşeyin bir sebebi var unutma...her başıma gelen kötü şeylerin bile...hak reva görmese başımıza gelmezdi... vereceği bir ders belkide ileride çok büyük bir felaketten kurtaracak işaret...görmeyi bilmeli derim.Ama herşeyden önce eskisinden daha dimdik durabilmeyi...Ki eğik olduğumuzdan gelir zaten çoğu şey bu da bir gerçek .Nice güzelliklerde daim mutlu kalman dileğimle.Sevgiyle.