göz kırpmaların aç doyururdu sanki, gül deste oldu bir gülüm, sen gülünce, sevda sapağından sana sapmışım, dudaklarım sana çalar sevda ıslığını...
yüzümü okşarken bir hanımeli, bedenim ölümsüz sevdaları keşfeder... ayrılık notalarını unutan kalbim vuslattan çalar bu akşam, sigara içmeye vaktim olmaz yüzüne bakmaktan. olsun ben razıyım çile şerbetini dökmeye, yeter ki kalmaktan aç konuları.
yarına saklıyorum kendimi bu günden... tükenmemem gerek biliyorum, sabır ekiyorum gökyüzüne; hasret çeke çeke... ah ede ede... umrumda değil tüm günahlarının cenemesi, kayıtsız kabul ederim, basarım imzamı... yeter ki vuslatlar çiçek açsın kapımda.
yüreğin şiirlerimin iklimi, normal şartlar altında yetişir... ahenk ahenk, ağzı süt kokan sevdalara yenildim sende; kendimi sorguladım, hüzünleşmelerinde, sen gül istedim hep, ben ağlarken... takma yalandünyanın dertlerini başına, bırakta gerçeğinde yaşayayım; var olamayan sevdalarımın koynunda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğin Şiirlerimin İklimi, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğin Şiirlerimin İklimi, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.