(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuşlar küserse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuşlar küserse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes kendini bulmaya çalışıyor belki şiirlerde, ben bu aralar fazlaca yılgın olduğumdan kendimce yorumladım sevgili ağabeyim. En son mısra gerçi kendini açık ediyordu, ama ben finali es geçtim, bütünün bana imlediğine baktım... ^_^
Ypruma açık şiir daha büyük bir şiir, her okuyuşumuzda farklı bir tad alıyorsak asıl gerçek şiir. Herkes tek doğruyu anlarsa fazlaca bağrı açılmıştır o şiirin elbet. Aman öğretmenim şiir bilgisi verir gibi olmayayım da....
Merkezde olan insan değil mi, ha öyle ha böyle.... SONSUZ HÜRMETLERİMLE, SAYFANDA SOLUKLANMAK HER ZAMAN ÇOK GÜZEL ÖĞRETMENİM, ZEVAL GELMEYE ŞİİR DİLİNE....
:) Bu şiirin anlaşılmadığına dair endişelerim var...belki de ben anlatamadım Bu şiirde istemeden fuhuş batağına itilen nice masumdan (ki ben onları kuşlara benzettim benim için masumiyet simgesidir kuşlar) bahsediyorum...
iki akşalar da yerinde kullanılmış.Birinci söylemde akşama henüz gelinmemişliği,ikincisinde gelmiş olan akşamıvurgulamışsınız.Bana göre gayet güzel olmuş
Lakin dalgalar, akşamlar, sokaklar, akşamlar... En sondaki akşamlar'ın yerine sabahlar'ı kullansaydınız daha güzel olacakmış. Cılız ışıklar sabahı da imleyebilir.
Böyle yapın demiyorum, ben böyle aklımdan geçirdim diyorum.
Seslendirmişsiniz. Artık nedesem boş... da yine de paylaşalım. O zaman bir öncekine çare bulmalıydınız yazarken. Ne bileyim iki akşamlar boğmuş gibi geldi şiiri.
İltifatınıza teşekkürler, ben de sizi keyifle dinliyorum. Benim için sitede en iyi şiir seslendirenlerdensiniz, hatta geçen gün sizi birine dinlettim, o da çok beğendi.