İnsan her şeye alışıyor zamanla Bir ara Onlarsız edemeyeceğimi sandığım İnsanların yokluğuna Onlarsız da olduğuna Günün batıp-doğduğuna Alışıyor insan...
Büyük sevdalar için Zamanın darlığına Yaşamın zorluğuna Yokluk neyse de SEVDASIZ DA OLDUĞUNA ALIŞIYOR YA İNSAN! İşte bu Hepsinden daha çok dokunuyor adama!
Fakat günler geçtikçe Bu dokunmalara da alışıyor insan Dokunmaz oluyor acılar...
İçinden; ‘’Sevdasızlık dokunurdu’’ diyor ‘’eskiden’’ ‘’Görüyorsun ya; Artık o da geçmiş bizden’’ ‘’Boş ver dostum’’ diyor... ‘’Boş ver’’ içinden... ‘’Sen bir kadeh daha doldur testiden’’ Nasılsa, İnsan her şeye alışıyor zamanla...
Sonra, Sabretmeyi... Olayları seyrine bırakıp beklemeyi Olanca hızıyla geçmesine kızsa da zamanın Öğreniyor günleri birbirine eklemeyi Ufuklardan nem, Kadehlerden dem çekmeyi Belledi mi bir de; Tamamdır artık!
Dedim ya; İnsan her şeye alışıyor zamanla Korkum da bu ya! Alışmalara da alışacağız zamanla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALIŞKANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALIŞKANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgarın yönünü değiştiremiyorsan yelkenlerini ona göre ayarla
Alışmak bazen mecburi oluyor tebrık ederim.