Hatırlar mısın? Durup durup ‘Beni seviyor musun’ diye soruyordun bana Ben de sana Aşkın dillendirilmesinden hoşlanmadığımı Karşımdaki kadının Dikkati ile Zekâsı ile Seziş ve anlayış gücü ile Gönlümün içini görmesini Görebilmesini tercih ettiğimi söylüyordum hep
Haklıydın… Nereden bilecektin? Aşkından kavrulsam da Ölürcesine sevsem de Seni bir gün dahi görmeden edemesem de Dillendirmekten korktuğumu Bunca yıldan sonra sende bulduğum aşkı Kaybetmekten korktuğumu… Ölümden korktuğumu… Nazardan…
Nerden bilecektin? Kaderin hayattaki tüm sevdiklerimi Kardeşim Atakan’ı mesela Bacılarımı, Dostlarımı, Anamı, Babamı Birer birer benden aldığını… Nerden bilecektin?
Affedilmez bir günahın vebalini çekercesine Hayatın taşınmaz yüklerine karşı Yapayalnız kaldığımı Geriye kalan son umut bağlarımı sana saldığımı Nerden bilecektin?
Bense Ömrü hayatımda Kıymet vermedim bu palavralara Değerlerimi satmadım üç kuruşa…
Osman dayım, Liseyi bitirdiğim yıllarda ‘Bak oğlum, Şunu sakın unutma! Hayattaki en iyi dostun cebindir… Cebinde varsa Etrafındaki her şey ve herkes senindir’ demişti.
O zamanlar Paranın çok önemli bir şey olduğunu anlamıştım ama Aşktan, doğruluktan, onurdan daha değerli olabileceğini Kavrayamamışım… Okulum, öğretmenlerim, kitaplarım bunu öğretmediler bana Üstelik, benim hiç kabahatim yok ‘İki gönül bir olunca, samanlık seyran olur’ diyen ata babalarımızındır suç ‘Parayla saadet olmaz’ diyen şarkıların…
Hala meteliksizim ama SAADET’i bulduğumu sanıyorum…
Bütün bunları nereden bilecektin? Haklısın, Korkumdan anlatamadım ki sana…
Unutmadan bir şey daha;
İşte o ben, Dünyanın tüm zenginliklerini Kollarımın arasına sığdırabiliyordum, sana sarılarak… Anlamamışsın ki… Anlayamamışsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Seviyor musun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Seviyor musun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.