Yağmurum yağ artık kurak bahçeme Söyle hangi bulutlar ardında gizlisin Hüznün çizgi, çizgi düştü çehreme Kuruyan yaprağıma düşecek misin?
Sana gelen yolların ardında aşılmaz dağlar var. Sensizlikte yüreğimde dayanılmaz haller var.
Yokluğunda kendimi vurdum bozkırlara Her pınar başında kokunu sordum yarpuzlara Açmamış tomurcuk kırmızı bir gül misali Bazı seherde bahçeme serpilecek misin?
Bülbül çaresiz gül dalında harlar var Tükendi kazançlar şimdi bereketsiz karlar var.
Bedenim çekmiyor bu yükü gölgem bile ağır. Senli gören gözlerim kör kulağım sağır. Çaresizlik çise düşürdü bak gözlerime Bir damla olup yanağımdan düşecek misin?
Ufukta bakışlarım hep gelirsin diye seni bekliyorum. Gel artık yağmurum toprak kokunu çok özlüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bedenim çekmiyor bu yükü gölgem bile ağır. Senli gören gözlerim kör kulağım sağır. Çaresizlik çise düşürdü bak gözlerime Bir damla olup yanağımdan düşecek misin?
duy seven duy bu sesin şiir olupda ardın sıra düşüşünü
bilmiyorum üzüldüm evet üzüldüm.bir yanımda ne güzel diyor en azından sevipte sevildiğiniz olmuş şu yaşamda.yüreğiniz acıda olsa.iki duygu arasında sıkıştım yorumunuzda arkadaşım
Üstadın soframızdan lokmalanması bereketlendirdi gönlümüzü...Hizmette kusrumuz var ise affola...Baş koşede her daim yeriniz hazır..Feyzlenmek için ...Okumaya değer bulduğunuz için teşekkür ederim ..Saygılarımla..
Senli gören gözlerim kör kulağım sağır.
Çaresizlik çise düşürdü bak gözlerime
Bir damla olup yanağımdan düşecek misin?
duy seven duy bu sesin şiir olupda ardın sıra düşüşünü
çok beğendim yine
sevdiğim kalemlerin birtanesisiniz
saygılar kemah_lı