(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suyun çeşmeden akıp toplandığı yer yalak. Birde etkili ve yetkili kişilerin etrafında bulunan yalaklar var. Bütün problemlerimiz onlarla. Onların sayesinde kendilerini bulunduklarından daha kudretli sanıyorlar. Kalemin dert görmesin
Eski köyümüzde bizim evin önünde bir çeşme vardı. Hocam ne hatıralar geçti o çeşme başında. Bir dile gelse neler söyler neler. Memlekete gidince mutlaka gidip suyunu içerim. Geçmişe dalar, hey gidi günler hey deyip efkârlanırım. Hocam nerelere götürdünüz beni. Hatıraları gözümde canlandıran yüreğe saygılar...
Evet o çeşmeler özlem yollarıydı..Ne türküler dillendi o yalaklarda.. Ne sevdalar yaşandı kim bilir..Doğanın özüydü sayfanızdaki güzellik. Kutluyorum bu emeği..Selam ve saygılarımla..
Yosun tutmuş, yalağın kenarları, Coşkun yağmurlardan; ser, eser kaldı, Parlamış güneşten al yanakları, Çeşme kenârında, hâtıran kaldı.
Uzun söze ne hacet? Şair arkadaşımdan kısa ve öz anlatım. Kutlarım kaleminizi. Çocukken,babam ve annemle Zenoya gitmiştim. Evimizin önünde herkesin su aldığı çeşme vardı. Çeşmenin musluğu yoktu.Borunun ağzına bir mısır kufuru takılmış.Karşısına geçip,su içmek için tapayı çıkardım. Boruda biriken basınçlı su beni baştan aşağı yıkadı. Aklıma geldi anlattım. Sağlıcakla kalınız...
Kısa kısa
Taş oturur gediğine.
Tebriklerim şiirinize gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.