haklıydın sevgili seni seven çocuk hayatta birşey olamadı; hiçbirşey oldu.
ta o günden görmüşsün bugünlerimi. peşime takılıp gelmeyişin ondanmış. oysa ne çok güvenirdim kendime, hakkımda ben yanıldım, sen haklı çıktın! şimdi daha iyi anlıyorum gidişindeki haklı gerçeği. geri alıyorum sana kızdıklarımı, ileri geri saydıklarımı. sen haklıydın...
okuduğum okulların parlayan yıldızıydım oysa. hiç zayıf not almazdım, sınıfta kalmazdım. elitlerin arasında yer alırdım her zaman. herkes bana hayrandı ben de sana hayran...
hiç sınıfta kalmadım ama yakıt bitti beyinde, okulda kaldım günün birinde. tersyüz oldum düştüm en geriye noldum diyemeden oldu olan. hem geçmişime, hem geleceğime oldu olan.
düştüm ama birşey olmadım; hiçbirşey oldum. düz görüyorum şimdi uçurumu. ancak böyle örtüyorum kusurumu.
haklıydın sevgili; seni seven çocuk hayatta birşey olamadı; hiçbirşey oldu sen aldın başını gittin kurtuldun. olan birtek bana oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
haklıydın sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
haklıydın sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair çuvaldızı kendine batırmalı ki önce sonra başkalarını iğneleyecek yüzü olsun... değerli yorumun için sonsuz teşekürlerimle, yürek dolusu selamlar...
Hiçbir şey değil bir şey olmuşsunuz. Kendini anlayan bir birey. Kendinize haksızlık yapmayın. Güzel bir şiirdi, kendini ve sevgisini sorgulayan, gönülden tebrikler,
Sevmek her şey, anlamayan utansın.
Kutluyorum, selam ile