güle güle küçük sevgilim! dönüşü olmayan bir yola girdik seninle. vah ki çok erken bitti bu filim, hem de olmadık bir yerde...
ulaşılması imkansız uzak bir yıldız gibiydin, aslında ben de inanmamıştım vuslatımıza. bir oyun gibi başlamıştı herşey _hep böyle olur zaten_ inanmadan hiçbirşey olmazdı, olmadı da nitekim; o kadar yaklaşmışken bir imkansıza!
güle güle küçük sevgilim. belki bir daha aşk dolu gözlerle bakışamayız. aynı yolda yürürüz de elele tutuşamayız. olur ya belki aynı mekanları bile paylaşamayız. kalpler deli gibi özlerken.
dünya döner seyrinde. herşey durur yerinde. olur ya hani, belki biz aynı duramayız.
hayatın zorlukları çöker üstümüze başımızı kaşıyacak vaktimiz olmaz. sen evlenirsin, çocukların olur, benim belimi büker seneler...
bir gözlerin kalır hatırımda aşk ile gözlerime bakan. bir ömür tutar üstüste koysan adını sayıkladığım seneler. bir sevdamız kalır hatırımda vuslata ermemiş. doğmamış cocuklarımız ah eder. bir de yokluğundan yaşadığım depremler...
güle güle küçük sevgilim insan severse, kayıtsız şartsız, her halukarda, vuslat olsa da, olmasa da! sever. mutluluk ve şans diler... mutlulukların daim olsun sevgili şansınla beraber... yolun açık olsun sevgili bahtınla beraber... sultanlar gibi yaşa hayatı, tahtınla beraber...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güle güle küçük sevgilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güle güle küçük sevgilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.