(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖMÜLEN BENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖMÜLEN BENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Bakmayı ve görmeyi bilen,üç boyutun ayrıntılarını algılayıp gözlerden kalbe akan hünere hayran olmamak ne mümkün! Gönül incisi şiirinizi, her ayrıntısı engin bir sabrın habercisi kara kalem çalışmanızı ve ses yorumunu bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Merhaba değerli kalem...Yorumlarına değer vererek ilgi ile izlediğim kalemlerden birini sayfamda görmek onur verici...İlgi ve iltifatlarınız benim için gerçekten önemli ...Teşekkürlerimi ve sayılarımı sunuyorum efendim...saygımla...
Muhteşem siir... Muhteşem yorum ... Mhtesem karakalem resmi ...
Gonul sayfanızda harika inciler okudum....
İmgesel temelli,, duygu sevgi ve hüznün işlendiği dizelerdi.... İmge zenginligi ,, vurgulu ses cikislari,, lirik betimlemelerle islenmis ,, Ve okurken düşündüren harika bır siir...
Ve Siir'in ....
----- GÖMÜLEN BENİM-----
Adi da kendi kadar Guzel...
Ve ani vurucu final huzun ama harikaydi.. Siir mesajini vermeyi basarmış ... Gonul sesinizin farklı bır kafiye duzeniyle dizelere aktarımı muhtesemdi...
Merhaba değerli kalem...Yaptığınız yorumlarla yokluğunuz nasıl da hissedilmekte...Özgün...anlamlı...farklı...Eserin tadına varabilmek için sözcüklerin genlerine inmek gerek...Bu da sanırım mikro tahlille yakalanabilmekte...o kadar hoş irdelemişsiniz ki anlamları...Çok teşekkür ediyorum...Yüreğinize sağlık...Saygımla...
Merhaba...elimizde bir yüreğimiz var bir de beden...Yüreğini verdiğinde beden de feda edilmekte...Sevmenin bedeli bazen bir ömür...Teşekkür ediyorum efendim ...saygımla...
final içimi acıttı....o kadar çok şey anlatıyordu ki...iki dize...sayfalar dolusu hüzün...ayrılık kokan...harikaydı...şiirde yorumda...kutlarım...değerli yüreklerinizi...hep saygım sevgimle...
Merhaba değerli kalem...hayatımız hep hüzün...hele de sevmişseniz...Sevgi yürekleri daha kırılganlaştırıyor...Sevmek bu yüzden çok bedel istiyor...Çok teşekkür ediyorum efendim...saygılarımla...
Baştan sona muhteşemdi şiiriniz helede yorumlayan hayrinusa hanım olunca bir başka güzellik oluşmuş canı gönülden kutluyorum yazan ve yorumlayan yürekleri. Ama son üç satır can alıcı olmuş benim için.Dost kalemkârlarıma sonsuz saygılarımla.
ellerimde kasımpatıları üzerine örtüyorum kalbimin kırıntılarıyla kahrolarak incitmeden darmadağın bir bedenin içinde bir avuç külüm
bıraktıklarınla hep bendesin
yaşayan sensin gömülen benim ******************* Buruk ayrılıyorum o enfes karakalem resimden, Hayrünisa Hanımefendinin elit yorumundan ve fondaki iç ürperten müziğin tınısından...İçli ve etkileyiciydi şiiriniz... Efendim, beğeni ve takdirlerim sonsuz...
Merhaba değerl kalem...o kadar güzel yorum yapmışsınız ki...Yüreğinize sağlık...Sevginin gündemi hep acı ve keder...Mutlu tarafı çok az...Bu yüzden realiteyi gündeme taşımak daha isabetli bence...Çok teşekkür ediyorum...Sanata kattığınız güzellikler için...saygılarımla...
Sevginin çoğu hüzün malesef...Tarihte hep böyle...belki de seven yüreklerin kırılganlığından...beklentilerin fazla olmasından...Bu yüzden acılar daha gündemimiizi meşşgul etmekte...Çok teşekkür ediyorum efendim...saygılarımla...
selam olsun güzel yüreğinize efendim resimleri seyretmeye doyamıyorum muhteşem elleriniz dert görmesim yorum yazarken özellikle yazmıyorum tekrar yazmak için :)
yaşayan sensin gömülen benim ÇOK DEĞERLİ ÜSTADIM GÜNAYDIN; ŞU İKİ SATIR CÜMLELER NE KADAR ÇOK ŞEY ANLATIYOR İNSANA..YA RESİM..HER RESİM BENİM ÇOCUKLUĞUMDAN BİR ESTANTENİYİ CANLANDIRIYOR SANKİ..USTA BİR YORUMCUDAN DİNLEMEKSE AYRI BİR KEYF VERİYOR SAYDA..HARİKAYDI GENEL MANADA DA..ÇOK ANLAMLI VE AHENKLİ DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN .. SELAM VE SAYGILARIMLA.
merhaba efendim yine sevgi bahçesinde güzel bir gezintisindeyim sulu sepken yağan sevgi yağmurlarında gezinmek ıslanmak muhteşem bir duygu olmalı deyip gezmeye devam ediyorum kutuplarda titreyerek yanan yüreğin feryadını getirir gözbebeklerinde ıslanırken hayaller fırtınaların peşinden giderken sessizce segvi limanlarına gizlenir bütün hayaller nasıl güzel bir sevgi sağanağı küllerinde kavrulurken yürek yine sevdasının harında yanar darmadağın düşüncelerine sıgınır yürek. yıldızlar toplarken gökyüzünden sevgiliyedir bu güzel armagan sevgiliyi yüreğinde yaşatırken kendini hayallerini toprağa gömen yüreğin hazin hikayesi buruk bir aşk hikayesi sevgiler bırakıyorum nadide sayfanıza efendim dilerim beyenmişinizdir yorumlamaya çalıştım bu güzel şirinizi
selam efendim her zaman söylediğim gibi şiirin içine girmek gerkiyor bu sözler benim gibi hissediyorsunuz sizde o kadar güzel yazıyorsunuzki başka türlü hisetmek ne mümkün efendim beyenemenize çok mutlu oluyorum ben teşekkür ederim bu güzel yüreğe efendim
Merhaba Hayrunisa hanım...işlerin yoğunluğundan yazma fırsatı bulamadım...Şu anda şiiri sesinizle dinlemekteyim...Çok anlamlı ve etkili oluş yine...Şiirlerimi yorumlarınızla dinlemek ne kadar güzel...Yeniden keşfeder gibiyim duygularımı...Bir çok söylemi; "acaba ben mi böyle söylemişim" diye hayretle dinlemekteyim...Kendi şiirlerimi tadında ve gerçek anlamında duyumsayarak paylaşmak sizin katkılarınızla gerçekleşti...Emeğiniz ve nadide katkılarınız için yürekten teşekkür ediyorum efendim...Duyguları o kadar benimseyerek...içselleştirerek...yüreğinizi koyarak okumaktasınız ki, kendi ürününüz gibi...Diğer seslendiren şairleri de zaman zaman dinlediğim oluyor...fakat sizin sözcüklere anlam yüklemeniz çok farklı...Sanata pozitif katkılarınızdan ötürü teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum...İyi ki varsınız...
Mükemmel imgelerle bezenmiş harika bir şiirdi. Özlem duygusu bu kadar mı güzel ve naif anlatılır. Kaleminizden cevherler damlamış ,her zaman olduğu gibi.
Hayrünisa Hanım da bu güzel duyguları hakkını vererek okumuş.Kutluyorum. Fondaki resim deseniz sanat şaheseri. İyi ki varsınız efendim.Başarılarınız daim olsun. Selam saygılar.
gül peri tarafından 2/12/2012 9:15:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
kökleri bağrımda bir ağacın gölgesindesin şimdi suskun yıldızlar inmiş yüreğinden saçlarıma dudaklarım öpmekte hatıranı buğulu toprakta mahsun
Yağan bir yüreğin sesiydi hüzünle okuduğum ve Canım Hayrunisa Annemin o buğulu sesinden dinlediğim. Rabbim yüreğimize sabır versin...Selam ve sevgiile...
Özlemiyle,acısıyla ve anlatımıyla tüm gönüllere hitabeden bir şiir.Sihirli sesle yankılanıyor ızdırabınız kulaklarımızda.Boğazım düğmlendi desen doğrudur inanın.Doyurucu ve hazin sevda şiiriniz için sizi ve canım Hayrinüsa kardeşimi gönülden kutlarım.