(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"içtikçe ayılır insan, taptıkça kafirleşir ve yıllar geçtikçe çürür su bile oysa çürüyen zamana da şifadır şarap..." (yaşar iliksiz, şarap kıvılcımları, ilkbiz yy., 2005)
tasavvuf, dindeki mistisizm... meyhane, bir'e aşık yürekler barınağı... şarap, aşığı mest eden sevgili, ulu Allah... KIŞ GÜNEŞİ'nin erdemli davranışını tebrik ediyorum. şairin hakkı şaire... eyvallah. BİR AŞKİYLE HU...
eşiktekiadam tarafından 10/11/2007 9:27:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben bu şiiri "eşiktekiadam"rumuzlu yazarımızın önerisiyle tekrar okudum ve şiire yanlış yorum yaptığımı anladım... şiiriniz çok derin anlamlı ve güzel, yüreğinize sağlık,ne mutlu GERÇEK CANANI BULANA,NE MUTLU SİZE... esen kalın...
öncelikle 5 puan olan hakkını vermiş olayım. sonra da böyle mükemmel bir şiiri kaleme alıp bize altın defterde sunduğun için teşekkür ederim.
"MEYHANEDEN GÖKLERE,KANATLANIR UÇARIM, CENNETE CEHENNEME İBRET İLE BAKARIM, EZBER EDER DERSİMİ ,İNERİM YERYÜZÜNE, ALDIRMAM BU DÜNYANIN SEVİNCİNE HÜZNÜNE."
"Sahur zamanı geçtiyse ne çıkar? Sabah şarabı var ya. Sevgilinin aşıkları şarapla iftihar etsinler artık." demiş Hoca Hafız-ı Şirazi. eyvallah dadaş, bizi sarhoş olmaya uyandırdın ya, uyanıklığın daim olsun.
hem RABBİNİ sevdiğinden,hem de sarhoşların ortasında bulunduğundan söz etmişsin... ama dadaş yakışır mı? şiirin çok güzel ama sarhoşlar değil:( kalemin daim olsun,esen kal...