(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne modeller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne modeller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi sizin halinizden şikayetcimiz yoktur sanırım da ; bu resimdeki çözülene kadar serçegillerden sayılır. Tırnak bakımını da yetersiz buldum zaten... Tebrik eder saygılar sunarım.
Aman ha! Değişip sen sen olmaktan çıktıktan sonra... Sen yokolduktan sonra Şiirin de ölür o zaman. Bize sadece cenazeye gelip "şiir kişi niyyetine" ,üç salla bi bağla selam ve fatiha okumak düşer. Aman sen sen ol..şiirlerin ölmesin. Çok yaşayın ikiniz de. saygı ...bol bol.
erolabi tarafından 2/9/2012 9:16:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
çaycınızda çok sıkıcı... insan bigün de değişik bişi ikram eder..
:))) aklıma geldi. bi ablam var, toplu taşım araçlarını sadece geriden görmüşlüğü vardır... sayemde bi şekilde İzmir-İstanbul arası otobüsle yolculuk etmke zorunda kaldı
adamlar ikinci defa kek servisi yapınca 'ama biraz önce de kek vermiştiniz. başka bişi yok mu' diyince servisi yapanın yüzünü görmeni isterdm
:)))) İzindeydim. Şimdi de taşınıyoruz. Müdürlüğü Fatih'e taşıyoruz. Akşam dedikoduları da iyi olur hani. Dışarda soğuk.İçerde sıcak çay ve sıcak dedikodu. Ohh.... Yoksa "nescafe-çikolata" mı?
Tırnak bakımını da yetersiz buldum zaten...
Tebrik eder saygılar sunarım.