(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hatıralar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hatıralar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
******************************** Dün akşam yolda gördüm, seni yıllardan sonra Bir yabancı gibiydin, dönüp bakmadın bana Bunu senden ummazdım, çok kırıldım ben sana
Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı Ömrümü sana verdim, dönüp baksan ne vardı?
Belki görmem bir daha, seni ömrüm boyunca Üzülüp ağlar mıydın, öldüğümü duyunca? Eline ne geçerdi, beni kabre koyunca?
Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı Ömrümü sana verdim, dönüp baksan ne vardı? ................................Nostalji sultanı Muazzez Ersoy sölüyo
hADİ SAĞLICAKLA YAZARIM
ASIKLUZUMSUZ tarafından 2/8/2012 11:35:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Orhan Veli Kanık okurmusunuz ? ya da beğenirmisiniz bilmiyorum tarz bana onu anımsattı...onunda vardır böyle "kısa" şiirleri...Gerçi çalışmanıza şiir mi yoksa güzel söz kabilinde mi bakmak gerek inanın bilemiyorum. adı ne olursa olsun bana anımsattıkları ve anımsattığı kişi güzeldi. saygılarımla...
Merhaba hocam kaç gündür kar kış derken sayfadan uzak kaldım.. Hatıraların çikolatayla yenileni tabiki çok güzel ama acıyla yeneni inanın zehir zıkkım oluyor....
Son şiirimmde mutluluğu yazdım ama yoktunuz... Her şiirimde illaki bir hüzün bulurdunuz..Bakalım bunda ne var:..Saygımla:))))))))
Hanımefendi bitter mi bunlar yoksa farketmez mi ? Hatıralar hatırda kalmak ve hatırlanmak için vardır...Hatırı olanlar devam eden dostluklardır. Tebrik eder saygılar sunarım.
Pek sıkılacağını sanmam yazılarınız tuz olmazsa biber, o da olmazsa tarçın gibiydi.Bir taş atıp yoklasanız diyorum.Ben vaktiyle taşlamıştım pek yüz vermemişti de...
Selamlar...İyi geceler...Yatmadan önce iyi gider bence.