ince ince yağıyor şemsiye açanlar var çatılar arabaların üstü beyaz örtü şeklinde havada hiç istifini bozmadan uçan kuşlar var doğa memnun görünüyor tek üşüyen insanlar ve sokak hayvanları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnce ince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnce ince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.çok güzel olmuş arkadaşım kaleminize sağlık günün anlamını belirten dizeler hoşuma gitti beğenerk okudum sevgi il ekal. ince ince bir kar yağsın yine fakir lerin üstüne. etme ağam nolur der gibi. kulakları çınlasın edip akbayramında. sevgi il ekalın
// İnce ince bir kar yağar fakirlerin üstüne Neden felek inanmıyor...// türküsü geldi aklıma... Vallahi hocam üç gündür hiç kesilmeden yağıyor..Arabalarımız zor dayanıyor. Ama ne olursa olsun yağmalı..yeterki zarar vermeden ince ince yağsın.. Kar temizliğin en güzel hali hocam en güzel...Saygımla...
Bu ay otoyollarındayım..Vatandaşta ne zincir var ne de halat..Arabalar modelli ya güvenip çoluk çocuk çıkıyorlar yola ama kışa yiğitlik olmuyor tabii ondan sonra cep telefonu denen alete sarılıp isyanları oynuyorlar..Devlet neredeeeee...Devlet ne yapsın be adam :((((((((((
ince ince yağıyor şemsiye açanlar var çatılar arabaların üstü beyaz örtü şeklinde havada hiç istifini bozmadan uçan kuşlar var doğa memnun görünüyor tek üşüyen insanlar ve sokak hayvanları. ...
Bu yıl iyi kar yağdı ülkemize, yazan yüreklere de güzel ilham kaynağı oldu...
Hanımefendi bu kar jübileden önceki son kar.Daha Mart'ta jübilesi var.4 gün sonra ilk cemre var. Artık yağsa ne çıkar yağmasa ne çıkar... Hadi bu kışa da geçmiş olsun.Hoş geldin bahaaaar! Tebrikler saygılar efendim.