(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ SEN NEREDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ SEN NEREDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan isterse denizlerle, suyla, dalgalarla, kuşlarla, rüzgarla ve daha bir sürü varlıkla konuşur, işte bu şiir buna bir örnek; konuşma deyince hep insanoğlunun lisanı akla gelmemeli... Harika bir duygu aktarımıydı, kaleminizi kutluyorum... Saygı ve selamlarımla...
Hani ben de bilmiyorum nerelerdir durağ!?ı... Tutup kulağından getirmez miydim sevgili arkadaşım!?.. Canımsın, yine zarif duyguları içeren, çok hoş şiirdi. Kalemin, gönlün varolsun!...
sİZE BU ENFES MISRALARI YAZDIRAN ÖZLEM ÇOK BELLİ Kİ BİTMEZ BİR ÖZLEM... ALLAH, ÖLMÜŞLERİMİZİ NUR İÇİNDE YATIRSIN, GURBET KUŞLARIMIZI DA MESUT VE MUVAFFAK ETSİN...SAYGIYLA
Gül yüzünde ve güzelim nerdesin ifadeleri düşündürdü beni, bu sesleniş bir bayan için olmalı. İçtenliğine de bakılacak olursa sanki bir annenin kız evladına özlemiydi bu harika sesleniş...Hatam varsa af ola... Anlatım harikaydı Ayşe hanım. Sizi en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
çok teşekkür ederim yok öyle biri sade gönül sesiydi tabiki çocuklarımı çok seviyorum hepsinin yeri ayrı bir kızım var canımın içi rabbim acılarını göstermesin oğullarımda öyle ayrt edemem hepsinin yeri ayrıdır gönlümde saygır benden oldsun
Martılarda bir sevgili tasarla Mesela mahçup, Bir nafile manası olsun Buluşmak üzere masumiyetle ıssızlığının...........
şairin şiirinin ,muhteviyatı yukarıdaki anlatıma uyabilir ama asıl olan hüzal vuslatta saklı kalmış..Arzu,o kadar naif ve masum istekle ifadeleniyorki masumiyet birden şiirin temasına ana fikir gibi oturuveriyor...sevda küçücük kutuya preslenerek sıkıştırılmışcasına yoğun kalmış bu sade anlatımda....kutlarım....saygımla
İŞTE BU YA ANNEM..MARTILAR KADAR UÇTUM..KAVUŞMAK VARDIR BİLİNMEDİK...OKUMAŞIŞLIĞIM VARDI BAHARLARINI GİZLEDİĞİM...ÖZLEMLERİM DİR HEP OKUMAK İSTEDİĞİM ŞİİRLERİN...ANNEM HOŞ GELDİN...
senin hecelerini bilirim ben sen yazmışsan eğer vardır birşey...bu seferki yazışın farkli yüreğim söyledi bide ne söyledi biliyormusun ezberlediğim şeyi... ANNEM HEM YÜREĞİNDEN HEM ELLERİNDEN ÖPTÜM....(hoş geldin)...
Üstadım güzel bir sual şimdi sen nerdesin onun nerde olduğu mahfuzunda ama bilinen bir gerçek varki sizlerin dilinde gönlünde ve yüreğinde yani hep sende.Yüreğine sağlık kısa ve öz bir şiir kutluyorum.Selam ve dua ile kalınız.
hülvani tarafından 2/8/2012 7:43:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hanımefendi bu resim bu martılar gerçekten dile getirir insanı...Yüreğinize sağlık güzel söylemişsiniz...Sanki her şey var bir o yok ! Tebrik eder saygılar sunarım.