Hazan gözlerinden alır hüznünü bilirsin Yusuf! Hangi mevsimi bassam bağrıma sen diye Bir yanı ayaz Bir yanı taşın yosun tutan kalbi biraz...
Gecenin saçları dolandı ellerime Ellerim boğum boğum riya Alaycı bir yıldız düştü dudak altından Tebessümünde yalancı mürekkebi zamanın Zaman sabrı eriten kor demir Karabasan gibi düştü hayallerime Harabeyim şimdi Yusuf Yitik bir kentin öteki yüzünde...
İçim acıyor Yusuf Sızın düşüyor yüreğimin asumanına Gözlerimin yağmuru titriyor incinmişlikten O denli sağır Kör bir bıçaksın artık Ümitsizliğin meydanında hançerleyen. Ve kurutan Sana dair gözyaşlarımı bile...
Tutunduğum nehrin yaprağından düşüyorum Yenilmiş nilüferler soluyor bağrında özlemin Nicedir hamalıyım sevdanın yüküm ağır Mecalini yitirmiş şiirlerin tufanında Batıp giden bir salım şimdi Tutsan kırılmış dallarımdan Yaşamaya gücüm yeter mi Yusuf! Sorulur muyum hayatın sınavından...
Mum nasıl yanarsa için için Hani öylesi titrerse alevi Her andığımda seni Gönlümün mihrabına düşüyor ismin Yusuf! Mağlubiyet gücüne gidiyor sahiplenişimin Hani ayağını eteklerine çeken dağ gibi Suskunkunluğa vuruyor sızımın telleri Olur ya Yıkılırsa bir gün gururun kalesi Kırılmışlığın saklı masumluğunda bul beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YUSUF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YUSUF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mum nasıl yanarsa için için Hani öylesi titrerse alevi Her andığımda seni Gönlümün mihrabına düşüyor ismin Yusuf! Mağlubiyet gücüne gidiyor sahiplenişimin Hani ayağını eteklerine çeken dağ gibi Suskunkunluğa vuruyor sızımın telleri Olur ya Yıkılırsa bir gün gururun kalesi Kırılmışlığın saklı masumluğunda bul beni...
GÜZEL ŞİİRE VE GÜZEL YORUMA TEBRİKLER.KALEMİN VAR NEFESİN GÜR OLSUN.CANIM SEVGİMLESİN...
İçim acıyor Yusuf Sızın düşüyor yüreğimin asumanına Gözlerimin yağmuru titriyor incinmişlikten O denli sağır Kör bir bıçaksın artık Ümitsizliğin meydanında hançerleyen. Ve kurutan Sana dair gözyaşlarımı bile... **************************** Öyle leri vardırki umursamaz sağırdır duyarda duymazlıktan gelir. Görürde görmezden gelir, der gibi. Çok güzeldi şairem yüreğine sağlık. Sevgiler Selamlar.
yusufun güzelliğinde olabilmek..onun nefsinde olabilmek..ve yıldızlar ..nasılda secde etmişlerdi ilahi aşkla... varabilmek ne güzel yaradana ölümden önce ..şiir çok güzel..şiire varan gönül çok güzel..yusuf sevdasında sevdayı yaşamak güzel tebriklerim kalben
Surrealist imgesel temelli duygu ve dusuncenin yer aldigi guzel ve değerli bır anlatımdi ... Ve ani vurucu final harikaydi... Ve Siir'in adi COK özeldi ...
Olur ya Yıkılırsa bir gün gururun kalesi Kırılmışlığın saklı masumluğunda bul beni...
Çok güzel bir şiirdi yine sevgili Züleyha.Yüreğine sağlık,canım.Hep var olsun güçlü kalemin.İyi ki seninle ve güzel şiirlerinle tanışmak nasip oldu bana.Harikasın.Tebrikler...
Hüzünlü gam tarafından 2/7/2012 10:57:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
En çok burayı beğendim. Bende en çok bu kısım büyüdü çünkü ve senin kelimelerinle sevdiğime seslendim o en sevdiğime, çok sevdiğime...
"Mum nasıl yanarsa için için Hani öylesi titrerse alevi Her andığımda seni Gönlümün mihrabına düşüyor ismin Yusuf! Mağlubiyet gücüne gidiyor sahiplenişimin Hani ayağını eteklerine çeken dağ gibi Suskunkunluğa vuruyor sızımın telleri Olur ya Yıkılırsa bir gün gururun kalesi Kırılmışlığın saklı masumluğunda bul beni...""
dedim yürek sesini yüreğimin sesine eşlik ederek. Şimdi şair olma zamanı galiba...
DUYURANA ŞÜKÜRLER OLSUN!
KargülüALMILA tarafından 2/7/2012 2:48:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mum nasıl yanarsa için için Hani öylesi titrerse alevi Her andığımda seni Gönlümün mihrabına düşüyor ismin Yusuf! Mağlubiyet gücüne gidiyor sahiplenişimin Hani ayağını eteklerine çeken dağ gibi Suskunkunluğa vuruyor sızımın telleri Olur ya Yıkılırsa bir gün gururun kalesi Kırılmışlığın saklı masumluğunda bul beni...
işte o zaman hüzün çöker büzülür insan gönlünün selinde sevgiler olsun yüreğine....