ne zaman uzatsam saçlarımı aşk kapımı çalardı eskiden. bodozlamadan dalardı sormadan, etmeden
kızardım!
yine uzattım saçlarımı. aşk yine çalsın diye kapımı. varsın birşey sormasın paldır küldür girsin içeri şimşek çakar gibi. tahrip gücü yüksek bomba patlar gibi. birşey demeyeceğim!
gelsin de nasıl gelirse gelsin. kalbimin içinde yeri var, başımın üstünde olmasa bile.
şimdi mevsim güz sonu. önümüz zemheri. nasıl geçer aşksız, nasıl ısınır yarsız buz gibi kış geceleri.
artık gelsin biz beş duyu tekmili birden ta dünden hazırız!
yine uzattım saçlarımı. duyguyla yüdüm bakışlarımı. aşk bir daha çalsın kapımı. biz, onsuz çok yalnızız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk yine çalsın kapımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk yine çalsın kapımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evren aşk ile kurulmuş, bunu en iyi sezebilenler sanatkâr ruhlu insanlar. Tabi şairler de nasibini bolca almalı ki yazabilsin, tekrar kutlarım selam ile
evet haklısınız bu bir zaaf mıdır yoksa bir üstünlükmüdür bilemiyorum ama aşk olmadan hayatta çok şey eksikmiş gibi geliyor bana. böyle olunca yansıması biryerlerde görünüyor mutlaka. değerli yorumunuz için canadan teşekürler...
her sevda biraz hüzün biraz gözyaşı biraz mutluluk. kusursuz birşey yok ki dünyada, belki de onu güzel kılan da bu yönleridir kimbilir. gülü seven dikenine katlanmalı, hem acılar olmasa mutluluğun kıymeti bilinir mi hiç... saygılar