sensiz de güneş doğuyor ama feri yok, feri! içimi ısıtmıyor gözlerin gibi. sen yokken bütün mevsimler ey sevgili; kapkara bir zemheri!
sensiz de varıyor gecenin sonu sabaha. hiç bir zaman müptela olmamıştı dilim bu kadar eyvaha. aynı saatte uyanıyorum heyecanla kalkıyorum yokluğun sinmiş sabahıma anlamını kaybetmiş günaydınlar buz gibi üstelik; kendimi sıcak yatağıma gömüyorum bir daha! hani şarkılar söylerdim ya en kıpırdaklarından artık ağıt yakıyorum yokluğuna, ağlıyorum adeta hüzünlü şarkılarda...
sensiz de dönüyor dünya. hayat, devam ediyor ya içime sinmiyor asla dönüyorum, sen merkezli bir çemberin etrafında. sen güneş, ben dünya aşk tutulması yaşıyorum aramıza ay girince...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sensizlik çok zormuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sensizlik çok zormuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özlem le yazılmış gidiş nedenini bilmem ve bilmek istemem ama bunları gitmeden yüzüne söyleseydiniz belki şiirler daha mutlu yazılırdı saygılar haddimi aştımsa özür
hala haddi aşmaktan bahsediyor olmanız çok üzdü beni. yok öyle birşey. lütfen rahat olun, kurgu dediysem ellbet altında bazı gerçekler var, acıyan bir kalp var ki feryadı da gür çıkıyor şüphesiz, yarım kalmışlıklarımız söz konusu olan, bizim yaptığımız üçü beş göstermek, olayı biraz daha yoğun yaşamış olmak kendi açımızdan... sağlıcakla kalın ve bir daha haddi aşmaktan söz etmeyin, istediğiniz gibi yorum yapın iç mahsuru yok bence, kendinize iyi davranın...
özür felan dilemeyin lütfen, olur mu hiç haddi aşmak. aslına bakarsanız samimi yorumunuz hoşuma bile gitti. mutlaka siz de bilirsiniz insan birine duygusal yakınlık duyar, karşıdakinin haberi bile olmaz çoğu zaman, böylesi bir durum bu bendeki. kendi kendime kurgular yapıyorum, ayrılıyorum, kavuşuyorum, kavgalar ediyorum ama ne yapıyorsam kendi içimde, kendi kendime... durum bundan ibaret anlayacağınız. hayatıma tam manasıyla girip de sonra bir sebeble giden yok ki gitmeden önce söylyecek sözümüz olsun... hoşçakalın, şiir tadında bir yaşam dileğiyle