(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALAY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALAY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfama hoş geldiniz üstadım. Acıları nakış nakış işlemekle bir yere varamıyoruz. Duygularımızı mutluluk adına ne kadar yönlendirebilirsek o kadar huzur buluyoruz.. İlginize teşekkür ediyorum üstadım..Selam ve saygılarım Toroslardan...
haklisiniz, genc yaslarda nedense hep kulak ardi ediliyor ,dogruda olsa verilen nasihat ve øneriler, yas kemale erdiginde ise edinilen tecrübelerle kendimize ancak gelebiliyoruz..bunu adi tecrübe degilde nedir efendim...yasam bir nefes gibi adeta...hep yasayacagiz saniyoruz da nereye kadar ? ølümsüz olan tek Allahu Teala"dir...nefesi bile sayi ile almiyormuyuz ? sizin yazmis oldugunuz yoruma katiliyorum hocam, dedim ya ahhh bir de bunu genclik de yapabilseydik diyorum..kendi cocuklarima ørnek diye bazi seyleri gøsterdigim de ise aman annee. deniyor...aklima kendi søzlerim geliyor anlamazlar elbet taaa ki, tecrübelerle yogurulana kadar..siz de iyi yapmissiniz halay cekmekle üstad..is bazen oldugu yere kadar gider der atalarimiz...satgi ve selamlar da benden toroslara efendim...
Çoğumuz hiç bir zaman başa çıkamayacağımızı sandığımız sorunlarla boğuşup dururuz..Oysa hayatın sevilecek yanlarını gözardı ettiğimizin farkında olmayız..Gerçek yaşamın güzelliğini görmeye başladığımızda ise kaderimizle halay çekmekten başka çaremiz kalmaz.Doğru olan da bu diye düşünüyorum.. Güzel yorumunuza teşekkür ediyor, Toroslardan selam ve saygılarımı gönderiyorum efendim..Esen kalınız..
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI DİZELERE DÖKÜLEN.. KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİ VEDE EMEĞİNİZİ.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.SELAM VE SAYGIMLA.
El ele tutuşmayı çocuk yaşlarda öğrettiler..Halka olup zincir oluşturmayı... Ama nedense yaşımız ilerledikçe kendimize yeteriz sanıp kabuğumuza çekilmeyi tercih ettik..Hayatın akışına teslim olmakla yaşamın mutluluğunu göremez olduk.gün geldi stres dedik,günü geldi kader dedik..Ama adını ne koyarsak koyalım, bizler mutsuszluğa yenildik hocam yenildik.. O gece umut aşıladım yüreğime.Dost aradı gözlerim ve kaderle halay çekip mutluluk oyununda baş rol oynadım...iyiki oynadım.. Sayfama katkınız için teşekkür ediyorum hocam..Selam ve saygılarımla...
Bazı şeylere hükmetmek mümkün, bazen ise bir şey gelmiyor elden.Hatıralarla barışmak ne güzel bugün ve umut dolu yarınlara selam olsun demek gün be gün... Anlatımı mükemmel bir şiirdi. Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Yaşamı yenibaştan şekillendirmeye gerek yoktur .ama en azından.günübirlik mutluluklar da gerekiyor hocam.Bir dost muhabbeti, belki bir yudum şarap , belkide bir kaç sevgi sözcüğü yeterli... Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum sayın hocam..Selam ve saygılarım,Toroslardan...
Sayfama onur verdiniz Aslında hayata pamuk ipliği kadar da olsa tutunmak gerektiğini düşündüm Hiç bir acının bizleri yaşamdan koparmasına izin vermememiz gerektiğini vurgulamak istedim.Hep umuda yürüme dileklerimle,yorumunuza teşekkür ediyor, Toroslardan selam ve saygılarımı gönderiyorum...
Ve yine aynı ben Acıların düğününde Mutsuzluğu bir kenara bırakıp Kaderime halay çektim / dün gece… *************************
Dün gece olanlar olmuş.. Sazlar hüzzâm dokunmuş tele; hüzün, diz boyu ve acılar koridorundan kadere çekilmiş halaylar.Trayla traylom... Çok beğenilerimle.. Efendim, kutluyorum kaleminizi..
Aslında her gece yaşananların ortak yanları gün geliyor bir geceye sığıyor. Acılar ne tür olursa olsun, kaderin bir halkası kadar yakınımızda ve bizler acıların elinden tutacak kadar güçlü olmalıyız.. Sayfama onur verdiniz hocam..Teşekkür ediyor,Selam ve hürmetlerimi gönderiyorum efendim.. :)) Trayla traylom +5 mi...
O yalnızlık ndeğil midir ki bize yazdıran? Umut edercesine sevmeyi istemek. Sonu gelmeyen, zamanlarda aradığımız bir omuz değil midir? Güzel ve duygulu bir şiir okudum, sayfanızda Kemal Abi. Kalemin ve yüreğin daim olsun. Saygılarımla
Merhaba dostum.. Yalnızlık adı üzerinde yok olmak gibi, yaşamamak gibi garip bir duygu..Hep yalnız kalıp sevdamızı içimizde yaşamak isteriz.Ama paylaşmadığın bir duyguyu sevsen ne olur ki...Zaten içimizde biriken duygular değilmidir bizleri bilinmezlerin kucağına iten..Yokluğu sevmenin hiç bir yüreğe faydası olmuyor... Paylaşımınız için teşekkür ediyorum dostum..Selam ve saygilerim güzel yüreğine...
kadere halay çekmek ,yürekde fırtına koparken tatil yapmak gibi .mutsuzken mutluluğu yaşamak gibi .bence bunu aşabilirsek hayat felsefesini çözdük demek ..hep var ol şiir dostu ,ömrüne bereket .saaygılarımla
Merhaba yazın arkadaşım.. Evet fırtınalar koparken tatil yapmak gibidir kadere halay çekmek.. İşin özüydü..Mutsuzken mutluluğu yaşayamayız ama en azından, mutluluğu düşünebiliriz diye düşünüyorum..Zaten neyi düşünürsek öyle yaşamıyor muyuz..Hayat felsefesini çözmek için uğraşmayıp kaderin kollarında bir ömrü nasıl geçiririz ki... Sayfama bıraktığınız güzellik için çok çok teşekkür ediyorum...Çözümsüzlükler sizlerden uzak dursun...Selam ve saygılarım Mersin'den...
Ve ben Doludizgin duyguların ortasında İlk kez kadehimi umuda kaldırıp Beni sevmeni sevdim / dün gece
İçli ve güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Fotoğraf, bana yıllar önce okuduğum İngiliz ata sözünü anımsattı; ''Bir zincir,en zayıf halkası kadar sağlamdır'' Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Haklısınız sayın hocam..Önemli olan zinciri oluşturmak..Pamuk ipliği gibi de olsa umuda bağlanmalı... Yorumunuza teşekkür ediyorum ..Selam ve saygılarımla...
Yalnızlığı yüreğinde taşıyanların adımları ürkektir.. Her yanlızlık bir sel gibi önüne kattığını götürür.. Şiiriniz anlam derinliğinde vurgun dizeleridir... Çok ama çok güzel...
Evet yalnızlık alıp götürür içimizdeki umutları..Herşeye rağmen yaşamı olduğu gibi kabullenmek değil midir kaderin halayı... Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum..Selam ve saygılarımla...
:)) Hep gülerek halay çekilmez ki hocam.Yeri geldiğinde hüzne de , acıya da halay çekmek gerek..Onlar sa izim bir parçamız değil mi... Teşekkür ediyorum hocam..Selam ve saygılarım Toroslardan...
Merhabalar efendim. Hep kendi dertlerimizi ön plana çıkarıp büyüttükçe büyütürüz.. Ne zamanki canımızı yanar , o zaman çare aramaya başlarız.Direnme gücümüz azaldığı içinde yoruluruz..Ama inanınki her yürek atmak için bir sebep buluyor... Yorumunuz için teşekür ediyorum.Saygılarımla...
Haklısınız şair arkadaşım. İçimizdeki mutlu yanımızı dinlemek gerek.Acının da sahibi bizleriz ama acı hep ait olduğu yerde durmalı..Hiç bir kader halay çekilmeyecek kadar kötü olmamalı diye düşünüyorum. Katkınız için teşekkür ediyor,Selam ve saygılarımı gönderiyorum..
Repliklerimizi ezberlerken hayat oyununda.. Acılar bazen düğün alayı gibi resmigeçit yapıyor.. Harika bir anlatımdı şair arkadaşım.. Tekrar tekrar okudum hissettim.. Kutluyorum yürekten.. Selamlar İzmir'den..
Merhabalar efendim. Acıyı kabullenmek gerek ama, acıyla mutluluğu harmanlamanın yolunu bulmamız gerekiyor.Bunun en iyi yoluda mavi yüzlü dostlardan geçiyor. Hayat inanın her dosta günü geldiğinde bir damla da olsa mutluluğu sunuyor.Yeterki almasını bilelim. Herdaim umut dolu yorumlarınız için çok teşekkür ediyor, Mersin'den güzel İzmir'imize selam ve saygılarımı gönderiyorum...
Merhaba can dostum.Uzun aradan sonra sizi gördüğüme sevindimMutluluğu paylaştığımız gibi acıları da paylaşma zamanı.. Katkına teşekkür ediyorum güzel dost.Selam ve saygılarımla...
Yaslanacak bir omuzdu aradığım Yarım da olsa bir eldi sarılacağım Ya da Yaralı bir çift gözdü / görmek istediğim…
Ve ben Doludizgin duyguların ortasında İlk kez kadehimi umuda kaldırıp Beni sevmeni sevdim / dün gece
Ve yine aynı ben Acıların düğününde Mutsuzluğu bir kenara bırakıp Kaderime halay çektim / dün gece…
merhaba ablam ıslak gecelerin kuytuları ne sırlarımıza gebedir bilirmiisin ablam kimselere söyleyemeyipte içimizdeki fırtıların yüreğimizin duvarlaraına vura vura parçalanması tutunacal bir el başını dayayacağın bir omuz değilmidir yüreğin istediği bilirim ne denli zordur bilirim gözlerine baka baka hasretin ne demek olduğunu yanındayken bile özlemin ne demek olduğunu bilirim ablam sanki sevda kervanı şiirin yükü sevgi yükü duygu dolu şiir sen kokuyor ablam sen sevgilerimi bırakıyorum güzel kardeşime
Merhabalar ablam Kuytular değilmidir bizleri hayattan koparan..Acılar değilmidir zevk aldığımızı sandığımız sancılar..Vede hasretler değilmidir yanıbaşımızdaki uzaklık... Her şeye rağmen kaderle el ele verip mutlu olmaya hakkımız yokmudur... Nedir hayatın bizlerden istediği, ya da biz hayattan ne beklieriz...
Merhabalar hocam, Sevdalar hayata öyle tutunur ki, kervan olup dizilirler yüreğimize. Kaderi değiştirme çabası aslında yaşamın ne kadar zor olduğunun göstergesi. Sayfama katkınız için teşekkür ediyorum.Selam ve saygılarımla...
Merhaba dostum.Uzun süredir ben de yoktum.Sayfamda görmekten onur duydum.. Kadere halay çekmektem başka ne gelir elimizden.. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere selam ve saygılarımı gönderiyorum.
Evet hocam duyguların hayatımızda ne denli önemi olsa da sonuçta kader denen değeri hazmetmeliyiz... Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum hocam, Selam ve hürmetlerimle...
Merhaba yazın arkadaşım.. Dediğiniz gibi her insan bu duyguları yaşar..Zaman en iyi ilaç gibi görünse de izleri kalır ve bu izler nekadar paylaşılırsa o kadar az can yakar... Herdaim güzel yorumlarınız için teşekkür ediyor, Toroslardan selam ve saygılarımı gönderiyorum.Esen kalınız...
Ve yine aynı ben Acıların düğününde Mutsuzluğu bir kenara bırakıp Kaderime halay çektim / dün gece…
Sayfana güzel bir siir asmissin. kutlarim. Ilk dizende: "yalnzligi emzirdim/ dün gece" Harika bir söz. Dolu dolu bir siir okudum. Yüregine, kalemine saglik. Selam ve saygilarimla...
Acıların düğününde kadehler hep umuda kaldırılıyor can dost.Umutlarımız kirlendikçe biz de savruluyoruz ıssızlığa Çok güzeldi bu kadere halay çekmek..Harika olmuş bu şiir dost.Yüreğine emeğine sğlık.Sevgilere halay çek şairim..
Bu güne değin hep acılarla yoğrulduğumuzu düşünüp, mutlu olacağımız anlarda bile huzur bulamadık.. Kaderse kader...günü geldiğinde onun da elinden tutup halay çekmeliyiz diye düşünüyorum.. Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum yazın dostum.Selam ve saygılarım Toroslardan...