Arkadaş bu nasıl şey, herkes olmuş bey Takım giyiyor, kravat var kalın mı kalın Görünüşe baK adam gibi adam sanırsın Çevreye sor, bunu nasıl tanırsın söyle bana Atar tutar bildiği kadar, severse tatlı söyler Sevmediğine denk gelirse bu özel konu Tahmin et nasıl biter bu karmaşık konu.
Gözü yükseklerde olan adamın veya madamın Gözü ağaşıları görmez ya, dürütlük görmez bu yüzden İşine geleni sayar, sanki tıpkı bilgisayar Şike teklif et, şike teklif eder İmam ol dersin imam olur, peder ol dersin onu da olur Yükseklerde olanalrın ödediği bedel budur Yalan bir sanki içilecek bir sudur, iç iç kudur.
Üç maymun edebiyatına üyedir mecburen Yalan, dolan, şike rutin olunca günceller Güncelledikçe çoğalır hırsız, rüşvetçi vb tipler Şike şike ille de şike, alışmı kudurmuştan beter Şimdiye dek her şey güzel; neticesi çok vahim Toplumu toplum olmak yolunda eder bip bip..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİKE ŞİKE İLLE DE ŞİKE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİKE ŞİKE İLLE DE ŞİKE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)))+5