Samsunlu derler bize, tarihe damga vurduk Vatan bayrak diye diye, biz ki Cumhuriyeti kurduk Mustafa Kemal çocuklarıyız biz, zeki çevik ve ahlaklı.
Şike yapmayız ve yaptırmayız Ve her şekilde, yapanlara da göz yummayız Orhan Baba’lar bizden çıkar, mertçe konuşur mertçe söyleriz Sözümüz ve özümüz bir, biz öylece şarkı söyleriz..!
Bir yanımız Karadeniz, din iman namustur Yalan dolana yer yok, hele ŞİKE ile Şikeciye hiç yer yok..!
19 Mayıs 1919 bize Allah’ın lütfüdür Bunu üstüne söz söylenmez Daha doğrusu kimseye söz söyletmem vatandaş..!
Rengimiz Kırmızı-Beyaz Hilesiz hurdasız Adımız Samsunspor Tek takım kalsak da hak hukuk yolunda İle doğruluk ille de doğruluk,
Hem de şan ve şeref ile en namuslu şekilde Şike ile şikecilere uyarıdır bu; Şike ve şikecilere taviz yok…! Tabii ki: Anlayana..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAMSUNSPOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAMSUNSPOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte takım dedğin Böyle Olacak; Her Konuda tarih yazacak..!+5
ŞİKE KUDUZ KÖPEKTİR
Futbolu futbol yapan, şeref ile namustur Topçuyu topçu yapan, insanca direniştir Çok sert ters akıntıya, hodri meydan demektir Şikeci olmaktansa, öl daha iyidir.
Manevi değerlerle, yaşamına bir renk kat Her şeye evet deme, bilerek goller yeme Sakın ha hiç yaklaşma, şike kuduz köpektir Yüzgöz olursan eğer, sende kuduz olursun.
Zeki, çevik, ahlaklı; dürüstçe maçlar çıkar Tabelaya namus yaz, tek tek çalım atarak Hem ileri hem geri, hesaplar vereceksin Topa adam gibi vur, gol atarken selam ver.
Emekler çok kutsaldır, gün görmesin yan bakan Allah din iman bilmez, şikeci tüm sürekler Şike ile şikeci, her yerden dışlanmalı Aksi takdirde topsun, top gibi ruhsuzsun sen.
ŞİKE KUDUZ KÖPEKTİR
Futbolu futbol yapan, şeref ile namustur
Topçuyu topçu yapan, insanca direniştir
Çok sert ters akıntıya, hodri meydan demektir
Şikeci olmaktansa, öl daha iyidir.
Manevi değerlerle, yaşamına bir renk kat
Her şeye evet deme, bilerek goller yeme
Sakın ha hiç yaklaşma, şike kuduz köpektir
Yüzgöz olursan eğer, sende kuduz olursun.
Zeki, çevik, ahlaklı; dürüstçe maçlar çıkar
Tabelaya namus yaz, tek tek çalım atarak
Hem ileri hem geri, hesaplar vereceksin
Topa adam gibi vur, gol atarken selam ver.
Emekler çok kutsaldır, gün görmesin yan bakan
Allah din iman bilmez, şikeci tüm sürekler
Şike ile şikeci, her yerden dışlanmalı
Aksi takdirde topsun, top gibi ruhsuzsun sen.
Sevgilerimle.