Bu takım başka takım, üç büyüklere kök söktürdü Bu Anadolu’nun özlemiydi, şikesiz hilesiz hurdasız Alın teri demektir bu, yeşil sahalarda koşarak Pas vere vere giderdik, bizim kaleden rakip kaleye.
Tarih dedikleri bu olsa gerek, gerçeklerle bezenmiş Ne mutlu ahlaklı olana, bir de zek,i ve çevik ise Deymeyin Trabzon Kentinin keyfine, İşte budur gerçek Şampiyon Bahçeye taktım fener, masa başında yanar döner.
Tüm Türkiye Bilsin Son Şampiyon Trabzonspor Tetmez bu da yetmez ise, bütün Dünya duysun Ne mutlu bize, şikeciler geldi dize Doru yolda şaşmadan, tekrar tekrar maç yapalım.
Sahalarda kalsın maçlar, dışarda aramasın kimse Masa başı oyunları, kandırır koyunları Hile yapanlara bir çift sözüm var, çok manidar Hırsızlar utanın artık utanın derim, Zeki çevik ve ahlak adına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAMPİYON TRABZONSPOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAMPİYON TRABZONSPOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir Galatasaraylı olarak kutlarım Trabzonspor camiasını..1
2010-2011 Sezonunun Gerçek Şampiyonu Tarbzomspor..!
Sevgilerimle.